کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر؛

رتبه اول واکسیناسیون کرونا در سیستان و بلوچستان را کسب کردیم/تزریق بیش از ۸۰۰ هزار دوز واکسن کووید_۱۹

13 آبان 1400 ساعت 9:38

کامران کردی گفت: دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر رتبه اول واکسیناسیون کرونا را در سیستان و بلوچستان کسب کرد.


به گزارش عصرهامون کامران کردی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: طرح واکسیناسیون مقابله با بیماری کرونا در این منطقه همزمان با سراسر کشور در بهمن سال گذشته آغاز و تا به امروز با همکاری نیروهای کادر بهداشت به صورت شبانه روزی با همه توان و امکانات ادامه دارد.

وی افزود: این طرح تاکنون در ١۴ شهرستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر برای ٨۶٧ هزار و ۶٧۵ نفر جمعیت هدف با مشارکت حداکثری کادر بهداشت در همه پایگاه های خدمات جامع سلامت شهری و روستایی اجرایی شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: طبق بررسی های انجام شده، ما با تزریق تعداد ۸۵۷۷۲۶ واکسن توانستیم با مجاهدت های شبانه روزی کادر بهداشت رتبه اول واکسیناسیون در استان را کسب کنیم که این برگ زرینی از افتخارات و تلاش های ما در این حوزه است.

وی اضافه کرد: علاوه بر کادر بهداشت و درمان برای انجام واکسیناسیون مردم بیش از ١١٠ نفر از دانشجویان با تشکیل پویش مجاهدین واکسیناسیون در تزریق واکسن و حفظ سلامت جامعه همکاری و مشارکت داشتند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهرخاطر نشان کرد: از بهمن سال ۱۳۹۹ تاکنون در مجموع، بیش از ۸۵۷۷۲۶ تعداد دوز واکسن به مردم در طرح واکسیناسیون تزریق شده که ۶٣٠٨۴٩ تعداد نفر دوز اول و ٢٢۶٨٧٧ تعداد نفر هر ۲ دوز واکسن را دریافت کردند.

کردی اضافه کرد: در این طرح علاوه بر پایگاه ها و مراکز تجمیعی، پایگاه های سیار در شهر و روستاها ایجاد شد و با حضور در مراکز مختلف و منازل طرح واکسیناسیون را انجام دادند.

وی عنوان کرد: موفقیت در طرح واکسیناسیون علاوه بر حفظ سلامتی مردم باعث کاهش آمار مبتلایان و فوتی های کرونا در حوزه تحت پوشش دانشگاه شد که نشان از عزم راسخ کادر بهداشت و درمان برای مراقبت از سلامت مردم دارد.

وی خاطرنشان کرد: از کلیه افرادی که تاکنون اقدام نکردند و واکسن خود را به تاخیر انداختند در خواست می کنیم تا هر چه سریعتر برای حفظ سلامتی خود و خانواده هایشان واکسن مورد نیاز را دریافت کردند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: تعهد عمومی مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی نباید پس از واکسینه شدن متوقف شود و نیاز است رعایت پروتکل های بهداشتی تا زمان اعلام عمومی همچون گذشته ادامه داشته باشد.

کردی ابراز امیدواری کرد که با رعایت پروتکل های بهداشتی و تداوم واکسیناسیون عمومی این بیماری به طور کامل به پایان برسد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 143285

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/143285/رتبه-اول-واکسیناسیون-کرونا-سیستان-بلوچستان-کسب-کردیم-تزریق-بیش-۸۰۰-هزار-دوز-واکسن-کووید-۱۹

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir