کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان قصرقند؛

۷۶ درصد تلقیح واکسن کرونا انجام شده است

20 آبان 1400 ساعت 8:49

مرتضی سایگانی گفت: ۷۶ درصد تلقیح واکسن کرونا در شهرستان قصرقند انجام شده است.


به گزارش عصرهامون مرتضی سایگانی، فرماندار شهرستان قصرقند در گفت و گو با خبرنگار پهره ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي عرصه سلامت، بیان کرد: از تلاش هاي شبانه روزي مدافعان عرصه سلامت این منطقه نهایت تقدير و تشكر را دارم و با توجه به همه گيري ويروس كرونا بدون شك اگر از خود گذشتگي ها، مجاهدات ها و تلاش هاي بهورزان و ديگر سربازان این حوزه در تمامي امور بهداشت و درمان نبود قطعا این منطقه با مشكل جدي پيرامون مبارزه با ويروس كرونا مواجه مي شد.

وی افزود: با عنايت به افزايش واردات واكسن در دولت جديد و به طبع آن افزايش واكسيناسيون عمومي در جامعه انتظار مي رود شهرستان قصرقند كه تاكنون ٧٦ درصد تلقيح واكسن را داشته است با تلاش هاي دو چندان اين عزيزان شاهد اين باشيم تا در هفته هاي آتي با بالا رفتن آمار واكسناسيون ايمن سازي حداكثري در شهرستان را داشته باشيم تا در آينده اي نه چندان دور شاهد جشن پايان كرونا باشيم.

وی تصریح کرد: سه مركز جامع سلامت دهيرك ، هيت و دمبيگان در قصر قند دارای بالاترين آمار تلقيح واكسن كرونا را در سطح شهرستان را داشتند.

وی اضافه کرد: دو اكيپ تلقيح واكسن كرونا مستقر در اداره كميته امداد حضرت امام (ره) و بهزيستي شهرستان قصرقند كه جهت سهولت تلقيح واكسن مراجعه كنندگان مستقر شدند.

انتهای پیام/ پ


کد مطلب: 143469

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/143469/۷۶-درصد-تلقیح-واکسن-کرونا-انجام-شده

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir