ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> ایجاد ۵۸۵۱ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در سیستان و بلوچستان | عصر هامون
تاریخ انتشار :شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۳
راهداری گفت: از ابتدای امسال تا به امروز ۵ هزار و هشتصد و پنجاه و یک فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در سیستان و بلوچستان ایجاد شده است.
ایجاد ۵۸۵۱ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در سیستان و بلوچستان
به گزارش عصرهامون؛ کارآفرینی و ایجاد اشتغال یکی از نیاز های امروزه کشور جهت به ارمغان آوردن زندگی بهتر برای مردم است، در همین راستا کمیته امداد به عنوان یکی از نهاد هایی که در ایجاد اشتغال، نقش مهمی دارد، می تواند با کارآفرینی زندگی مدد جویان تحت پوشش خود را متحول کند.

با توجه به این معاون برای پیگیری وضعیت اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی (ره)، گفت و گویی با راهداری، معاون اشتغال زایی و خودکفایی کمیته امداد استان انجام شد که به خبرنگار ما گفت: از بین ۵ هزار و هشتصد و پنجاه و یک فرصت شغلی، برای سیصد و شصت و یک نفر از طریق کاریابی و برای هزار و ۷۰۵ نفر از طریق راهبری شغلی، فرصت اشتغال ایجاد و به ۴ هزار و پانصد و شصت و یک نفر نیز آموزش های لازم برای ایجاد شغل ارائه شده است.

وی با بیان این که میزان کل تسهیلات پرداختی نیز از ابتدای امسال ۱۲۵میلیارد تومان بوده است، اظهار کرد: این مبلغ از سرفصل های بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه، مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، اشتغال پایدار روستایی، محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و هم افزایی بانک قرض الحسنه مهر ایران تامین شده است.

این مقام مسئول افزود: کمیته امداد همچنین امادگی لازم برای پرداخت تسهیلات را دارد و مبلغ تسهیلات برای هر فرد از ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان با توجه به نوع شغل متفاوت است.

 وی اضافه کرد: همچنین تسهیلات کارفرمایان نیز به ازای به کار گیری هر مددجو ۱۰۰میلیون تومان بوده که علاوه بر این، حق بیمه کار فرما نیز تا دو سال بر عهده کمیته امداد است.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcenx8zfjh8efi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما