کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به مناسبت هفته بسیج انجام شد؛

اعضای شورای تأمین با فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر دیدار کردند

29 آبان 1400 ساعت 14:03

به مناسبت هفته بسیج، اعضای شورای تأمین شهرستان ایرانشهر با حضور در دفتر فرماندهی سپاه ایرانشهر با سرهنگ محمد هراتی، فرمانده سپاه شهرستان دیدار کردند.


به گزارش عصرهامون به نقل از پهره، در این دیدار، علی شعبانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر ضمن تبریک هفته بسیج و قدردانی از زحمات فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر گفت: عزت ما امروز نشانه اقتدار نظام و انقلاب است و اگر در شرایط فعلی در داخل کشور آثار تحریم، افزایش قیمت ها و بروز مشکلاتی به صورت خواسته یا ناخواسته را داریم و همچنین برخی سودجویان که منافع خودشان را در خطر می بینند معضلاتی را برای مردم ایجاد می کنند که تبعاتی چون افزایش قیمت بنزین و کالاها و اقلام اساسی را نیز در بازار به دنبال دارد.

وی افزود: باید در نشست های هماهنگی مدیریت شهرستان ایرانشهر آن مسائلی که به وحدت و همدلی افکار عمومی کمک می کند، در دستور کار قرار بگیرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: همان گونه که در زمان جنگ بسیج به کمک مردم آمد و تاکنون در عرصه های مختلف از جمله عمران تلاش مضاعفی داشته، باز هم همچنان این نیروهای مردمی توانستند با همت و همدلی در تمامی عرصه ها حضور یابند و نقش آفرینی کنند.

وی اضافه کرد: در حقیقت ضد انقلاب در بسیج جایگاهی نخواهند داشت.

در ادامه دیدار، محمد هراتی، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر ضمن تبریک هفته بسیج بیان کرد: بسیج لشکر مخلص خدا بوده و جایگاه والای آن و نقش ممتاز بسیجیان در حراست از دستاوردهای انقلاب بی‌بدیل است.

وی افزود: در حقیقت همه ملت ایران بسیجی محسوب می شوند، جز آن دسته که ضدانقلاب هستند.

این مقام مسئول ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شورای تأمین، تصریح کرد: همه ما می‌توانیم با روحیه بسیجی از مشکلات پیش روی نظام و مردم عبور کنیم.

انتهای پیام/  


کد مطلب: 143766

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/143766/اعضای-شورای-تأمین-فرمانده-سپاه-شهرستان-ایرانشهر-دیدار-کردند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir