کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ه منظور صیانت از سفره مردم؛

نشست ستاد قرارگاه امنیت غذایی در سیستان و بلوچستان تشکیل شد/ آرامش در تأمین و تدارک کالاهای اساسی اولویت کاری قرار گرفت

2 آذر 1400 ساعت 9:54

محمد علی نیکبخت،رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: به منظور صیانت از سفره مردم و آرامش در تأمین و تدارک کالاهای اساسی، تشکیل و راه اندازی قرارگاه امنیت غذایی در اولویت کاری وزارت جهادکشاورزی قرار دارد.


به گزارش عصرهامون، صبح امروز در محل سازمان جهادکشاورزی نشست قرارگاه امنیت غذایی با حضور رئیس سازمان ومعاونین و مدیران ستادی سازمان جهاد کشاورزی و ادارات وابسته، نمایندگان سپاه، صمت، اصناف و تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

محمد علی نیکبخت،رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در این نشست بیان کرد: تشکیل و راه اندازی قرارگاه امنیت غذایی، به منظور صیانت از سفره مردم و آرامش در تأمین و تدارک کالاهای اساسی در اولویت کاری وزارت جهادکشاورزی قرار دارد.

وی افزود: تشکیل قرارگاه امنیت غذایی فرصتی است تا هر بخشی در راستای وظایف ذاتی دستگاه خود با پایش مشکلات تولید، تأمین، توزیع و نظارت پاسخگو بوده و بموقع نسبت به رفع محدودیت ها و موانع اقدام نماید.

نیکبخت تصریح کرد: رفع موانع تولید، رصد و کنترل قیمت محصولات کشاورزی، تأمین نهاده‌ها و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم مهمترین هدف بخش کشاورزی است که نقشی مهمی در معیشت مردم دارد که توسط این قرارگاه روزانه با حضور مسئولان امر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

این مسئول ظهار کرد: کنترل ضایعات تولید و تغییر الگوی مصرف مواد غذایی می‌تواند نقش مهمی در تأمین امنیت غذایی و کنترل کمبود مواد غذایی داشته باشد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 143840

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/143840/نشست-ستاد-قرارگاه-امنیت-غذایی-سیستان-بلوچستان-تشکیل-آرامش-تأمین-تدارک-کالاهای-اساسی-اولویت-کاری-قرار-گرفت

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir