> عصر هامون - بیش از ۱۰۰ هکتار اراضی شهرهای حوزه شمال سیستان و بلوچستان به طرح جهش مسکن اختصاص یافت - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان خبر داد؛

بیش از ۱۰۰ هکتار اراضی شهرهای حوزه شمال سیستان و بلوچستان به طرح جهش مسکن اختصاص یافت

6 آذر 1400 ساعت 11:44

عطاء اله اکبری گفت: افزون بر ۱۰۰ هکتار از اراضی ۶ شهر زاهدان، زابل، سراوان، میرجاوه، خاش و سوران با تغییر کاربری به طرح جهش مسکن اختصاص یافت.


عطاء اله اکبری، مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: طرح جهش مسکن ضمن ایجاد اشتغال افزون بر ۷۰ هزار نفر سبب فعال شدن سایر بخش های اقتصادی استان می شود.

وی ادامه داد: در این راستا تامین زمین های طرح جهش تولید مسکن از طریق شناسایی اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی، اراضی نیازمند تغییر کاربری در کمیسیون‌های ماده پنج، اراضی نیازمند الحاق به محدوده شهری و اراضی برای شهرک سازی جهت رفع نیاز سالانه به مسکن مورد توجه قرار گرفته و در شورای مسکن استان مصوب شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این اداره کل همسو با سیاست های وزارت راه و شهرسازی بخش قابل توجهی از زمین های احداث واحدهای مسکونی این پروژه مهم ملی را در استان تامین نموده است و همچنان نیز این روند تا برآورده شدن نیاز چهار ساله طرح با قوت ادامه دارد.

اکبری با تاکید بر اینکه در پی افزایش تقاضا، مهلت ثبت‌نام در سامانه نهضت ملی مسکن تا ۱۵ آذر ماه جاری تمدید شده است، گفت : شهروندان استان می‌توانند بدون نگرانی ثبت‌نام در مرحله نخست نهضت ملی مسکن را در سامانه مربوطه به آدرس https://saman.mrud.ir انجام دهند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 144025

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/144025/بیش-۱۰۰-هکتار-اراضی-شهرهای-حوزه-شمال-سیستان-بلوچستان-به-طرح-جهش-مسکن-اختصاص-یافت

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir