تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۹
سرپرست بخشداری دامن شهرستان ایرانشهر؛

سارقین خودرو آتش سوزی شده از محل حادثه متواری شدند

تیمور کریم زایی گفت: سارقین خودرو آتش سوزی شده از محل حادثه متواری شدند.
سارقین خودرو آتش سوزی شده از محل حادثه متواری شدند
به گزارش عصرهامون تیمور کریم زایی، سرپرست بخشداری دامن شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: برای تامین امنیت محورهای مواصلاتی در محل‌های تلاقی دو محور متصل به سه راهی پازرد به کوهیگان و همچنین سه راهی مرآباد و سایگان به مرکز بخش و ایرندگان احداث و استقرار پایگاه و پاسگاه انتظامی ضروری است.

وی با اشاره به حادثه آتش سوزی خودرو در محدوده پل فلزی رودخانه بخش دامن و ضمن تقدیر از شهرداری ایرانشهر نسبت به اعزام خودرو آتش نشان به محل حادثه برای مهار آتش، افزود: احداث پایگاه آتش نشانی بین راهی محدوده سه راهی پل فلزی و در روستای پیرانچ ضروری بوده و همچنین مدیریت برای قسمت حوادث و سوانح محور ترانزیتی ایرانشهر به خاش را مورد تاکید قرار داد.

این مقام مسئول تصریح کرد: استقرار پایگاه امداد و نجات هلال احمر و راهدارخانه در طول محور ترانزیتی ایرانشهر به خاش در نقطه ثقلی پیرانچ بسیار ضروری است.

وی اضافه کرد: احداث پایگاه امداد و نجات، آتش نشانی و راهدارخانه در محدوده روستای پیرانچ محور ترانزیتی ایرانشهر به خاش و ارتقا پاسگاه انتظامی دامن به حوزه انتظامی برای پوشش نظارت بهتر بر محورهای مواصلاتی امری ضروری است.

وی عنوان کرد: خودرو مزبور سرقتی بوده که سارقین با توجه به تعقیب از سوی انتظامی و ناکامی در خارج کردن آن از منطقه، ماشین را آتش زده و خود از محل گریختند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdci55azvt1a5u2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما