تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۴
علیرضا میربهاء الدین مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از توزیع3 هزار و 895 بسته معیشتی بین اقشار نیازمند متاثر از بیماری کرونا و تبعات خشکسالی در شهرستان زابل خبر داد.
توزیع قریب به 4 هزار بسته معیشتی بین اقشار کم‌برخوردار در زابل
به گزارش عصرهامون؛ علیرضا میربهاء الدین مدیرعامل این جمعیت بیان کرد: از ابتدای شهریور ماه تا تاکنون 3 هزار و 895 بسته معیشتی بین اقشار کم‌برخوردار و متاثر از بیماری کرونا و خشکسالی در شهرستان زابل توزیع شد.

وی افزود: بسته های معیشتی در 52 روستا شهرستان زابل توزیع شده و ارزش ریالی این اقلام 17 میلیارد و 527 میلیون ریال بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: در راستای کمک به اقشار ضعیف در مناطق محروم این شهرستان، کمک هزینه درمانی، دارویی و تجهیزات پزشکی به افراد نیازمند ارائه شد که ارزش ریالی این خدمات نیز 900میلیون ریال اعلام شده است.

وی گفت: توزیع 42 بسته بهداشتی بین اقشار کم‌برخوردار مناطق محروم زابل و  100 جفت کفش بین دانش آموزان به ارزش ریالی 143 میلیون و 760 هزارریال از دیگر فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در این شهرستان بوده است.

میربهاء الدین کمک کردن به افراد نیازمند را وظیفه جمعیت هلال احمر دانست و خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر حلقه اتصالی بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان است و ما سعی می‌کنیم با کمک خیرین و داوطلبین ،  جهت تسکین آلام مردم حمایت‌های خود را ادامه دهیم.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcc00qsm2bq0p8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها