تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۲
مهرداد طاهری گفت: در روز‌های آینده روند نظارت نیرو‌های بسیجی بر بازار و همکاری این قشر با بازرسان و ناظران اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ایرانشهر آغاز خواهد شد.
ناظران بسیجی برای کنترل بازار ایرانشهر پای کار می‌آیند
به گزارش عصرهامون مهرداد طاهری، رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد:در اجرای تفاهم نامه فی ما بین سازمان بسیج کشور و معاون اول رئیس جمهور در خصوص هماهنگی و ساماندهی اقدامات بازرسی و نظارت در سطح بازار و مبادی تامین و تولید کالا، دوره آموزشی بازرسان بسیجی از تاریخ ۲۹ آذر ماه لغایت یکم دی ماه به مدت ۳ روز در شهرستان ایرانشهر برگزار می شود.

وی افزود: مباحث مهم آموزشی شامل آموزش های سامانه های جامع انبارها،جامع تجارت، سیمبا، اصول و دستورالعمل های بازرسی، درصدهای سور مجاز، نحوه تخلف یابی، پیگیری تخلف و نحوه تشکیل پرونده، آموزش قوانین از جمله قانون نظام صنفی، تعزیرات حکومتی و حمایت از مصرف کنندکان و اخلاق باررسی بوده که توسط کارشناسان ادارات تعزیرات حکومتی، جهادکشاورزی و دفتر امام جمعه در طول این مدت آموزش داده خواهد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در پایان دوره، از بسیجیان آزمون گرفته خواهد شد و در صورت قبولی کارت بازرسی به صورت هماهنگ با تایید کمیسیون نظارت مرکز سیستان و بلوچستان صادر و آغاز به فعالیت می کنند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdciv5az3t1a5w2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما