تاریخ انتشار :يکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۸
محمد هراتی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از اثرگذارترین ها در جبهه مقاومت اسلامی بود.
ادامه راه سردار دلها، تنها راه غلبه بر دشمن است/ شهید سلیمانی اثرگذارترین فرد در جبهه مقاومت
به گزارش عصرهامون، محمد هراتی، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده ارشد جبهه مقاومت نقش مهمی در توسعه امنیت، عدالت و صلح منطقه‌ای و جهانی داشت و نقش‌آفرینی‌ های این بزرگوار در جبهه‌های مختلف نبرد با تروریسم، او را به مرکز محور مقاومت تبدیل کرده بود و ترورش نه تنها مقاومت را تضعیف نکرد، بلکه باعث انسجام بیشتر آن شد.

وی افزود: اگر شهید حاج قاسم سلیمانی نبود، حفاظت و حراست از حاکمیت ملی و تمامیت ارضی سوریه و عراق میسر نبود و نباید از کنار نقشی که او در این مناطق ایفا کرد به سادگی گذشت.

این مقام مسئول تصریح کرد: شهیدحاج قاسم سلیمانی درست در شرایطی که تمامی خطوط دفاعی نظامی در عراق در هم شکسته بود، به همراه شهید ابومهدی المهندس در خط مقدم میدان نبرد قرار داشت و این شهیدان بودند که از بغداد آن هم در شرایطی که داعش به پشت دروازه‌های این شهر رسیده بود، حفاظت و حراست کردند.

وی اضافه کرد: شهید حاج قاسم، از ابتدا پیروزی انقلاب در حال جهاد برای برقراری صلح و آرامش در جامعه اسلامی بود، زمانی که در درگیری با منافقان و در جبهه های هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از میهن می‌جنگید و نقش آفرینی می کرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی در عملیات‌ها، همیشه جلوتر از سربازان بود، فرماندهی بود و همیشه خود در میدان جلوتر از همگان می‌رفت.

وی اضافه کرد: شهید سلیمانی سرباز واقعی ولایت بود و در همه صحنه‌ها حضور جدی داشت، اما هیچ‌گاه از خود صحبت نمی‌کرد.

هراتی خاطرنشان کرد: هر کس در مسیر خدا حرکت کرد به همان نسبت خداوند عزت، آبرو، ماندگاری و تداوم را برایش در نظر خواهد گرفت و هر کدام از ما توفیق پیدا کنیم در این مسیر انجام وظیفه کنیم، در مسیر تداوم سنت های الهی گام بر می دارد.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی تربیت شده مکتب حضرت امام (ره) و نمادی از مکتب امام و تربیت نظام اسلامی بود که ماندگاری مکتب هم برخاسته از سنت های الهی و فرهنگ اهل بیت(ع) بوده است.

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر گفت: مکتب حاج قاسم با همه وجود، مکتب امام(ره) را درک کرده و منطبق بر فرهنگ عاشورا، غدیر و مکتب تربیت شده قرآن است.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdciu5azwt1a5y2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما