تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۰
مراسم بزرگداشت شهدای مدافع امنیتِ فاطمی در حسینیه عاشقان ثارالله با حضور خانواده‌های شهدا و مردم انقلابی استان سیستان وبلوچستان برگزار شد.
مراسم بزرگداشت «شهدای مدافع امنیت فاطمی» در زاهدان برگزار شد
به گزارش عصرهامون، مراسم شهدای امنیتِ فاطمی دقایقی قبل با حضور مسئولین لشکری و کشوری، مردم همیشه در صحنه شهرستان زاهدان، علمای شیعه و سنی و خانواده معزز شهدا در حسینیه عاشقان ثارالله این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم بر این موضوع تاکید شد که دشمنان قسم‌خورده جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه گذشته نشان داده‌اند که همواره به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند و در این سال‌ها با برنامه‌ریزی و صرف هزینه‌های گزاف، اقدامات خصمانه متعددی را علیه ایران انجام داده‌اند؛ اما جوانان این مرز و بوم از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تمامی نقشه‌های شوم دشمنان را با شکست مواجه کرده‌‌ و در این راه شهدای بسیاری تقدیم انقلاب کرده است.

لازم به ذکر است چهار دی ماه جاری حین انجام ماموریت نیروهای قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه  دو تن از نیروهای قرارگاه به نام  "مهران شوری زاده" و "محسن کیخوایی" به شهادت رسیدند؛ که در پی آن روز شنبه ۱۱ دیماه ۱۴۰۰ رزمندگان این قرارگاه با رصد دقیق و عملیات پیچیده اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه و مقر استقرار تعدادی از تروریست های مسلح معروف در منطقه عمومی کورین استان سیستان و بلوچستان شدند که در این درگیری شدید "غلام  شه بخش "  همراه با ۵ تروریست مسلح دیگر به هلاکت رسیده و پنج تن از آنان نیز زخمی ومخفیگاه و مقر  این تروریست ها به طور کامل منهدم شد.

در این درگیری که در جوار یکی از روستاهای منطقه انجام پذیرفت تعداد چهار تن از رزمندگان بومی و بسیجی مدافع امنیت مردم  به نام های مهدی اصغری، مهدی کوهستانی، عزیزاله بزی و جواد شهبازی که برای نجات خانواده های که اشرار به عنوان سپر انسانی خود قرار داده بودند به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcdno0fnyt0on6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما