تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۴
مرتضی سایگانی گفت: مکتب شهید سلیمانی ادامه دهنده راه انقلاب و ارزش های دینی است.
شهادت سردار سلیمانی پایان راه نیست و مکتب او ادامه دارد
به گزارش عصرهامون مرتضی سایگانی، فرماندار شهرستان قصرقند در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: مهمترین ویژگی سردار شهید سلیمانی مردمی بودن بود و این که قدرتی فراتر از دست بشر باعث جاویدان شدن سردار دل‌ها در تاریخ شد.

وی افزود: اما مسئولیتی که ما به عنوان یک مسئول باید انجام بدهیم و مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشتند این است که سردار متعلق به جهان اسلام بوده و باید مراسماتش مردمی برگزار شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: شهید سلیمانی انسانی خداشناس، خدا پرست، ولایت مدار، با ایمان، با اخلاص و در عین حال انسانی متواضع بود که در طول حیات خود در حال مبارزه با ظالمان بود.

وی اضافه کرد: ما باید امانتدار خوبی برای مسیر پر افتخار شهادت و استقامت در برابر ظلم و استکبار بوده و به توصیه های مهم شهید سلیمانی در سخنرانی‌ها و وصیت‌نامه او عمل کنیم تا خادمان خوبی برای ملت شریف ایران باشیم.

سايگاني با اشاره به این که ما مدیون شهید سلیمانی هستیم و او عزت و افتخار ما است، عنوان کرد: سردار دلها به تمام معنا یک قهرمان ملی و اسلامی بود و ما باید از مکتب او بهره ببریم و جوانانمان باید رفتار، منش و تفکرش را الگوی خود قرار دهند و مکتبش باید در جامعه ما فرهنگ‌ سازی شود.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdccxpqsp2bq0x8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما