تاریخ انتشار :شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۹
حجت الاسلام و المسلمین جواد قنبری گفت: دشمن بیش از قبل از نام شهید حاج قاسم سلیمانی می‌ترسد و آمریکا بزدلانه او را ترور کرد و چیزی جز روسیاهی عایدش نشد.
سردار سلیمانی نمونه مکتب ناب مقاومت است/ سردار دلها شجاع، نترس و ولایی بود
به گزارش عصرهامون حجت الاسلام والمسلمین جواد قنبری، کارشناس مسائل مذهبی در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: اکنون دو سال از شهادت سردار شهید سلیمانی می گذرد و همگان باید در راستای ترویج فرهنگ آن تمام تلاش خود را به کار بگیرند و طبق فرموده مقام معظم رهبری از مکتب حاج قاسم به عنوان مدرسه درس آموز بهره کافی برده برده از آن استفاده کنند.

وی افزود: مهم ترین ویژگی که در مکتب سردار سلیمانی مشاهده می شود مبحث عقلانیت بوده و مورد بعدی بحث شجاعت، صلابت و داشتن عزت نفس در مقابل دشمنان است.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در مورد سردار سلیمانی فرمودند که او فردی با صلابت و با ایمان و اهل عبادت بوده و این ها از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار است.

این کارشناس مسائل مذهبی با اشاره به این‌ که‌ در طول این چهل سال خیلی ها در مقابل دشمن ایستادگی کردند، تصریح کرد: در هر کجای دنیا اسم شهید حاج قاسم می آید دشمنان به لرزه و ترس می افتند.

وی عنوان کرد: دشمنان اسلام برای بدنامی اسلام کارهایی چون ایجاد داعش را انجام دادند و امروز دشمن با ترویج فرهنگ غرب می خواهد به ما ضربه بزند و مردم را نسبت به باورها و عقاید اسلام سست و ضعیف کنند.

حجت الاسلام و المسلمین قنبری اذعان کرد: سردار سلیمانی به هیچ عنوان نامه های دریافتی از آمریکا را باز نمی کرد و همان طور که از صحبت های حاج قاسم مشخص است این شخصیت نترس و شجاع ارتباطی با آنان نداشت.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdchwmnzz23nkvd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما