کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری خبر داد

دستگیری عامل هتاک به تندیس سردار شهید قاسم سلیمانی در شهرکرد

21 دی 1400 ساعت 21:05

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری از دستگیری عامل هتاک به تندیس سردار شهید قاسم سلیمانی در شهرکرد از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.


به گزارش عصرهامون به نقل از جهانبین نیوز; احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در شب شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) کوردلی ضدانقلاب اقدام به اهانت به تندیس سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کرد و تندیس وی را به آتش کشید.  

وی با اشاره به اینکه با این اقدام آتشی در دل محبان سردار دل‌ها ایجاد شد، افزود: به همین دلیل بر آن شدیم که اقداماتی برای شناسایی و دستگیری عامل این اقدام نابخردانه انجام دهیم.  

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در همین راستا دستوراتی صادر و جلساتی برگزار شد و در نهایت عامل این اقدام با همت و تلاش شبانه‌روزی همه دست اندرکاران حفظ امنیت این استان، سازمان اطلاعات سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) به همراهی اداره کل اطلاعات استان، اطلاعات نیروی انتظامی و دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد، در همان روزهای اول شناسایی و کمتر از یک هفته دستگیر شد.  

بهرامی با بیان اینکه با رعایت موازین شرعی و طبق قانون با عامل هتاک رفتار و تصمیم‌گیری خواهد شد، عنوان کرد: برای جلوگیری از انتشار شایعات جزئیات‌، اینکه وابسته به چه گروهی هستند و... در ادامه رسیدگی به پرونده به اطلاع مردم رسانده خواهد شد.  

انتهای پیام/


کد مطلب: 145238

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/145238/دستگیری-عامل-هتاک-تندیس-سردار-شهید-قاسم-سلیمانی-شهرکرد

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir