تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۹
سردار احمد طاهری گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی عامل قتل ۲ مسلحانه جوان در سراوان و دلگان پس از مدت ها فرار دستگیر شدند.
پایان فرار عاملان ۲ قتل مسلحانه در سراوان و دلگان/قتل دوستان صمیمی با بهانه اختلاف و درگیری
سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: در خرداد ماه سال ۹۹ و در پی قتل مسلحانه جوانی ۳۰ ساله در یکی از محلات سراوان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت. 

 وی افزود: پس از جمع آوری سرنخ های موجود در صحنه قتل، عامل این جنایت که جوانی ۳۲ ساله و از دوستان قدیمی مقتول بود، شناسایی و مشخص شد که به دلیل اختلافات موجود پس از مشاجره با مقتول با شلیک سلاح کلاش او را به قتل رسانده و به مکانی نامعلوم گریخته است. 

طاهری اذعان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی از حضور مجدد قاتل در سطح شهرستان مطلع شدند، در نهایت مخفیگاه مقتول در یکی از روستاهای سراوان شناسایی و متهم در عملیاتی دستگیر شد. 

وی با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری در بازرسی از مخفیگاه قاتل خاطر نشان کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی و اقرار به جنایت ارتکابی با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد. 

 فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: همچنین ۲۶ اردیبهشت ماه سال ۹۷  یک فقره نزاع مسلحانه منجر به قتل، در یکی از محلات بخش جلگه چاه هاشم دلگان گزارش شد و تیم کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حضور پیدا کرد. 

وی افزود: در پی تحقیقات مشخص شد عامل جنایت جوانی ۲۱ ساله و از دوستان مقتول بوده که از محل متواری شده بود، با توجه به نامشخص بودن محل فرار متهم پیگیری ها برای دستگیری وی ادامه داشت تا این که مجدد در شهرستان حضور یافت.

طاهری اضافه کرد:  در نهایت قاتل پس از ۳ سال فرار دستگیر  شد و پس از اعتراف به جنایت ارتکابی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونيی به مراجع قضايی معرفی شد.

انتهای پیام/ 
https://www.asrehamoon.ir/vdchwmnz623nkxd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما