تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۵
طبق گفته مسئولان امر، دولت اهتمام ویژه ای برای بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل در جنوب شرق کشور دارد و خسارت های ناشی از بارندگی ها به زودی جبران می شود.
اهتمام ویژه دولت برای بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل/خسارت های ناشی از بارندگی در جنوب شرق کشور جبران می شود
به گزارش عصرهامون؛ منصور بیجار، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان در حاشیه سفر به جنوب استان و بازدید از مناطق سیل زده که با حضور نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس صورت گرفت، در جمع خبرنگاران بیان کرد: نشست های متعدد و بازدید های میدانی مستمری از مناطق سیل زده تاکنون انجام شده و اهتمام ویژه ای از سوی دولت برای بازسازی مناطق آسیب دیده در حال انجام است.

وی اضافه کرد: ضمن شناسایی اهم مشکلات، بهسازی زیر ساخت ها و بازسازی مناطق آسیب دیده از اولویت های نخست حوزه امور عمرانی استان است.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت تقویت زیر ساخت های عمرانی و اجرای طرح های عمرانی مقاوم در برابر بحران های طبیعی نظیر سیل، گفت: مجلس شورای اسلامی به ویژه در کمیسیون هایی نظیر عمران، از ظرفیت خوبی برای کمک به تسریع بهسازی منطقه برخوردار است و ضرورت دارد با پیگیری های مجلس در قالب کارگروه ویژه مقابله با بحران در مناطق کمتر توسعه یافته، بودجه و اعتبارات ویژه به این امر تخصیص یابد.
 

امداد رسانی به مردم خسارت دیده؛ دغدغه همه مسئولان

اسماعیل حسین زهی، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس نیز در این باره بیان کرد: در پی بارش های سیل آسا در جنوب استان، طی روزهای گذشته باحضور وزرا، استاندار و معاونان وی، مسئولان دستگاهای اجرایی کشور و استان در مناطق سیل زده، امدادرسانی و خدمات دهی به مردم شریف منطقه انجام شده است.

وی با بیان این که دغدغه همه مسئولان و مجلس تسریع در امداد رسانی به مردم خسارت دیده از سیلاب است، اظهار کرد: تصمیمات لازم برای جبران خسارات و آسیب های وارد شده ناشی از سیل در نشست جمع بندی این سفر اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcgxn9qwak9tt4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما