تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۷
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قضاوت درخصوص عملکرد وزرا فعلاً زود است گفت باید چند ماهی به وزرای جدید فرصت داد تا نتیجه عملکرد و تصمیم آنها مشخص شود و بعد از آن می توان آن را مثبت یا منفی ارزیابی کرد.
قضاوت در خصوص عملکرد وزرا زود است / باید فرصت کافی به وزرا داده شود
به گزارش عصرهامون حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با قم فردا اظهار داشت: انتظار نتیجه از  فعالیت‌هایی که وزرای جدیدی که کار و فعالیت را شروع کردند کمی زود است و باید به آنها فرصت داد تا اقدامات شان به نتیجه برسد از جمله اقدامات آقای عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که اقداماتی انجام داده که باید منتظر باشیم ببینیم نتیجه آنها چیست.

نماینده مردم قم بیان داشت: هنوز فعالیت‌های وزرا از جمله آقای حجت‌الله عبدالملکی   برای قضاوت کردن زود است چرا که هر کاری را که بخواهد شروع کند باید فرصت داشته باشد تا به نتیجه برسد و هر فعالیتی که شروع می کند چند ماهی طول می کشد تا به نتیجه برسد اگر بعد از مدتی فعالیتی که شروع شده به نتیجه مثبت و یا منفی برسد می توان قضاوت کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد:  ما منتظر نتیجه اقدامات وزرا هستیم ما به دنبال این نیستیم که در خصوص شخص صحبت کنیم ما باید در خصوص عملکرد ها صحبت کنیم و صحبت در خصوص نتایج عملکرد آقای عبدالملکی  و دیگر وزرا نیاز به فرصت بیشتری دارد.
انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcbwsb85rhbaap.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما