کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

دستگیری عوامل قتل زن و شوهر میانسال در زاهدان/رد پای یکی از اعضای خانواده در این جنایت هولناک

28 دی 1400 ساعت 13:42

سردار احمد طاهری از از دستگیری قاتل زن و شوهر میانسال زاهدانی خبر داد.


سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو عصرهامون بیان کرد: عوامل جنایت دو شب گذشته در زاهدان که منجر به قتل زن و مرد میانسال زاهدانی شد، دستگیر شدند. 

وی افزود:  یکشنبه شب گذشته قتل مسلحانه زوجی میانسال داخل منزلشان در خیابان فرخی سیستانی زاهدان به پلیس گزارش شد که کارآگاهان پلیس در صحنه حاضر شدند و مشخص شد مردی ۵۷ ساله و همسر ۵۱ ساله اش بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیدند.

طاهری افزود: با تلاش بی وقفه و اشرافیت پلیس متهم که یکی از اعضای خانواده مقتولان بود در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: صبحگاه امروز نیز ضارب اصلی مسلح که در قبال دریافت وجهی، برای ارتکاب این جنایت اجیر شده بود نیز در عملیات ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی استان در مخفیگاهش در شهرستان میرجاوه دستگیر شد.

وی با اشاره به کشف خودروی پژو پارس مسروقه از منزل مقتولان در بازرسی از مخفیگاه این فرد جانی تصریح کرد: متهمان در حال حاضر در اختیار مقام قضائی هستند و جزئیات بیشتر متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 145485

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/145485/دستگیری-عوامل-قتل-زن-شوهر-میانسال-زاهدان-رد-پای-یکی-اعضای-خانواده-این-جنایت-هولناک

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir