> صادقی: امیدوارم برای دومین بار به قهرمانی جهان صعود کنیم سرپوشی: هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم | عصر هامون
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۳
اعضای تیم ملی هندبال بعد از پیروزی مقابل استرالیا در رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا صحبت کردند.
صادقی: امیدوارم برای دومین بار به قهرمانی جهان صعود کنیم/ سرپوشی: هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم
به گزارش عصرهامون به نقل از راه دانا؛ تیم ملی هندبال ایران در نخستین بازی خود در رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا برابر تیم ملی استرالیا با نتیجه ۱۰-۳۲ به پیروزی رسید و بعد از این بازی اعضای تیم ملی هندبال به اظهارنظر پرداختند.
سرپوشی: هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم
امیدرضا سرپوشی پس از پیروزی تیم ملی هندبال مقابل استرالیا در رقابت‌های قهرمانی آسیا، اظهار داشت: همه بازیکنان می‌دانستند استرالیا تیمی مدعی نیست، اما با این حال با تمام توان وغیرت کار کردند. خوشبختانه تمام برنامه‌های کادر فنی به خوبی در زمین پیاده شد و در نهایت به پیروزی رسیدیم.
 
وی ادامه داد: در این مسابقه تقریباً به تمام بازیکنان بازی رسید و همه توانستند انرژی خود را ذخیره کنند تا مقابل هند و عربستان قرار بگیریم. بازی با هند هم می‌تواند شبیه بازی با استرالیا باشد، چون آنها هم تیم قدرتمندی نیستند، اما آنها را هم دست کم نخواهیم گرفت و با تمام توان ظاهر خواهیم شد.
 
دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران با بیان اینکه اصلی‌ترین رقیب ایران در این مرحله عربستان است، خاطر نشان کرد: بازی با این تیم می‌تواند حکم تعیین صدرنشین را داشته باشد. امیدوارم همه بازیکنان با تمام توان در این بازی حاضر باشند تا بتوانیم دست پر زمین را ترک کنیم و در نهایت به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شویم.
 
کاظمی: امیدوارم قدم‌های بعدی را نیز مانند بازی با استرالیا برداریم
 
محمدرضا کاظمی پس از پیروزی تیم ملی هندبال ایران مقابل استرالیا در رقابت‌های قهرمانی آسیا، اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوبی مقابل استرالیا داشتیم و قدم اول را محکم برداشتیم. دست تک تک بازیکنان درد نکند که در نهایت این پیروزی شیرین را کسب کردیم.
 
وی ادامه داد: استرالیا چندان تیم قدرتمندی برای ما نبود زیرا به شرایط خوبی رسیده‌ایم و یک‌دلی خوبی در تیم ما حاکم است. انشالله که بتوانیم قدم‌های بعدی را محکم‌تر برداریم. فکر می‌کنم بازی اصلی ما در این گروه مقابل عربستان باشد.
 
ملی‌پوش هندبال کشورمان با بیان عربستان تیم خوبی دارد، گفت: ما چندی پیش در قطر توانستیم این تیم را شکست دهیم، اما نباید با فکر آن پیروزی مقابل عربستان قرار بگیریم. منتظر دستورات کادر فنی هستیم تا ببینیم با چه سیستمی باید در بازی مقابل عربستان ظاهر شویم.
 
آثاری: برنامه‌ها و تاکتیک‌های سرمربی را به خوبی مقابل استرالیا اجرا کردیم
 
یونس آثاری پس از پیروزی تیم ملی ایران مقابل استرالیا اظهار داشت: بازی خوبی بود و سعی کردیم هماهنگ شویم. برنا‌مه‌ها و تاکتیک‌هایی که تمرین کرده بودیم را در این مسابقه هم اجرا کردیم تا تمرین خوبی برای بازی با عربستان باشد
 
وی با بیان اینکه مهم‌ترین بازی ایران در این گروه بازی با عربستان خواهد بود، گفت: امیدوارم در تمام بازی‌ها بتوانیم با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنیم و به هدف‌مان برسیم.
 
آثاری درمورد بازی تیم ملی هندبال ایران با هند نیز گفت: بازی با هند هم می‌تواند مانند دیدار با استرالیا یک بازی تمرینی خوب باشد تا تیم برای مسابقه آخر مقابل عربستان در بهترین شرایط قرار داشته باشد.
صادقی: امیدوارم برای دومین بار به قهرمانی جهان صعود کنیم
کیوان صادقی پس از کسب پیروزی ۳۲ بر ۱۰ تیم ملی هندبال ایران مقابل استرالیا اظهار داشت: بازی ساده‌ای بود و از قبل هم پیش بینی می کردیم که بتوانیم به راحتی در این مسابقه به پیروزی برسیم. بازی های اول همیشه شرایط خاص خودش را دارد، اما خوشبختانه بازیکنان توانستند بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند و آماده دور دوم شویم.
 
وی در مورد بازی فردای تیم ملی ایران مقابل هند نیز عنوان کرد: بازی مقابل هند سخت تر خواهد بود و این موضوع برای بازیکنان بهتر خواهد بود، چون می توانند خود را برای بازی سوم آماده کنند. بازی آخرمان مقابل عربستان خواهد بود و باید ببینیم که استراتژی کادر فنی برای آن بازی چگونه خواهد بود.
 
مربی تیم ملی هندبال کشورمان خاطر نشان کرد: باید بررسی کنیم که به عنوان تیم چندم راهی مرحله بعدی شویم. بعد از آنالیز بازی ها در این خصوص فکر خواهیم کرد تا به عنوان تیم چندم راهی مرحله بعدی شویم.
 
صادقی در مورد عملکرد ملی پوشان در بازی امروز مقابل استرالیا، گفت: استرالیا حرفی برای گفتن نداشت و نتوانست عملکرد خیلی خوبی داشته باشد تا محک جدی برای ما باشد. امیدوارم در بازی های سوم به بعد بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. کارمان سخت است، اما امیدوارم بازیکنان روند خوبی داشته باشند و بتوانیم برای دومین بار به مسابقات قهرمانی جهان صعود کنیم.
 
انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdchvmnzm23nkmd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما