تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۱
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛

توسعه و ترویج کارآفرینی؛ راه برون رفت جامعه از مشکلات

مهرداد جهاندیده گفت: گفت: توسعه کارآفرینی در همه ابعاد و به معنای عام می تواند راه برون رفت جامعه از مشکلات باشد.
توسعه  و ترویج کارآفرینی؛ راه برون رفت جامعه از مشکلات
به گزارش عصرهامون؛ مهرداد جهاندیده، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در نشست با اعضای انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر مشاوره کارآفرینی استان اظهار کرد: کارآفرینی باید همه ابعاد توسعه را در قالب یک زنجیره ارزش دنبال کند.

وی با تاکید بر اینکه مدل مشخصی باید برای توسعه کارآفرینی در سیستان و بلوچستان طراحی شود، افزود: با توجه به احکام برنامه هفتم توسعه، نیاز است تا جایگاه کارآفرینی مورد تببین و تاکید قرار گیرد.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال استان ادامه داد: انجمن صنفی دفاتر مشاوره کارآفرینی می تواند نقش مهمی در همسو کردن دستگاه های اجرایی فعال در حوزه اشتغال داشته باشد.

جهاندیده گفت: برای توسعه کارآفرینی نیازمند همگرایی و هم افزایی همه بخش ها هستیم و شرکت های دانش بنیان و مراکز شتاب دهنده نیز می توانند در این مسیر یاری رسان باشند.

وی اظهار کرد: با همکاری پارک علم و فناوری، به زودی امکان استقرار دفتر انجمن مشاوره کارآفرینی فراهم می شود تا با جانمایی مکان ثابت، امکان بهره گیری جامعه هدف از ظرفیت انجمن بیش از پیش میسر شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان افزود: حضور نمایندگان انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر مشاوره کارآفرینی در جلسات کارگروه تخصصی اشتغال استان هم باعث می شود تا از نظرات این انجمن در راستای رسالت و اهداف کارگروه استفاده شود.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdchzmnzk23nkmd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما