تاریخ انتشار :جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۴
مهرداد جهاندیده گفت: با حمایت از کالاها و محصولات تولیدی داخل استان، علاوه بر کمک به پویایی و رونق‌بخشی تولید و صنعت، زمینه برای افزایش اشتغال و بهبود فضای کسب‌وکار در این خطه از کشورمان فراهم می‌شود.
با خرید محصولات تولیدی داخل سیستان و بلوچستان زمینه برای افزایش اشتغال و بهبود فضای کسب‌وکار فراهم می‌شود
مهرداد جهاندیده، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: رونق بازار، فعال شدن هرچه بیشتر چرخ واحدهای تولیدی، خودکفایی هر چه بیشتر کشور، ایجاد انگیزش سازنده در تولیدکنندگان و صاحبان حرف در ارائه کالا و خدمات بهتر و ایجاد شغل برای افرادی جویای کار از ثمرات توجه به محصولات تولیدی سیستان و بلوچستان است که می بایست همه مردم ما به این امرمهم اهتمام ویژه ورزند.

وی تاکید کرد: با خریداری از محصولات داخلی و حمایت تولیدکنندگان استان، شاهدافزایش تولید، ارتقای بهره وری و بروز فرصت های شغلی بیشتری در استان خواهیم بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار داشت: از سویی تولیدکنندگان و صاحبان صنایع در استان با تولید کالای با کیفیت و مرغوب می توانند شهروندان را ترغیب به استفاده از این کالا و محصولات کنند، چرا که با این کار کمک به سزایی به چرخه تولید و اقتصاد می شود.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال استان ادامه داد: هم اینک در سیستان و بلوچستان دویست و بیست هزار نفر بیمه شده اصلی سازمان تامین اجتماعی هستند.

جهاندیده گفت: با خرید محصولات تولیدی داخل استان و رونق تولید، شاهد تحرک بیشتر در حوزه اشتغال و افزایش میل سرمایه گذاران برای ورود به سیستان و بلوچستان خواهیم بود.

وی اضافه کرد: صیانت از اشتغال موجود در استان یکی از راهبردهای اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و این مهم با حمایت از تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی و انگیزه دادن به نیروی کار شاغل در این محیط ها محقق می‌شود.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcepn8zpjh8eni.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما