تاریخ انتشار :جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۱
امام جمعه اهل تشیع شهرستان ایرانشهر گفت: اکنون در کشور شاهد جنگ دیپلماسی اقتصادی از سوی دشمن هستیم و از نظر جنگ شناختی این جنگ نرم به شمار می رود و هدف آنان ایجاد فاصله بین مردم و مسئولین و اعتقادزدایی است.
دشمن در کشور جنگ دیپلماسی اقتصادی راه انداخته است / ناامید کردن مردم و سیاه جلوه دادن آینده آنان، هدف اصلی آمریکا
به گزارش عصرهامون به نقل از پهره، حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه اهل تشیع شهرستان ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه ایرانشهر بیان کرد: خودم و شما برادران و خواهران ایمانی را به رعایت تقوای الهی دعوت می کنم و تقوا همچون سپری در برابر گناهان است.

وی افزود: شیخ عباس قمی عالم شیعه در قرن چهارده هجری قمری است که علاوه بر محدّث، مورخ و خطیب بود و تحصیلات و کارهای علمی خویش را در سه حوزه قم، مشهد و نجف گذراند و کتاب‌های پرشماری نوشته که مفاتیح الجنان، سفینة البحار، نفس المهموم و منتهی الآمال از مشهورترین تألیفات شیخ عباس قمی به‌شمار می‌رود و او در سال ۱۳۵۹ق در نجف درگذشت و در حرم علی بن ابیطالب (ع) دفن شد.

این خطیب جمعه تصریح کرد: یکشنبه سوم دی ماه مصادف به روز زن است که این مناسبت را به مادران شهدا تبریک عرض کرده و همه باید قدردان مادر باشیم.

وی اضافه کرد: اکنون در کشور شاهد جنگ دیپلماسی اقتصادی از سوی دشمن هستیم و از نظر جنگ شناختی این جنگ نرم به شمار می رود و هدف آنان ایجاد فاصله بین مردم و مسئولین و اعتقادزدایی است.

وی خاطرنشان کرد: هدف دشمنان این است که از دید مردم پیشرفت های انقلاب اسلامی را مخفی کنند و ملت را ناامید و آینده شان را به یک سیاهی تبدیل و چهره هایشان را نسبت به انقلاب سیاه جلوه نشان بدهند و آن ها نیز نگاه جغرافیایی به غرب داشته باشند.

این خطیب جمعه عنوان کرد: آمریکا در نقشه راهبردی خودش دشمن ایران است و هدف او نابودی کشور ما بوده، اما آنان باید این مسئله را بدانند که ایران هیچگاه استقلال خودش را با کسی معامله نمی کند و یک سیلی قوی خواهد زد.

وی تصریح کرد: از تلاش های هفته گذشته نیروی انتظامی کمال تشکر را داریم که اکثر سارقین و اشرار را دستگیر کردند و همگان باید قدردان تلاش آنان باشند و شاهد پیشرفت هر روز امنیت باشیم.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdch-mnzw23nkmd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما