تاریخ انتشار :سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۹
به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیها) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، از بانوان شاغل در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تقدیر شد.
تقدیر از بانوان شاغل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان
به گزارش عصرهامون؛ مهرداد جهاندیده در این مراسم که با حضور زهرا ابراهیمی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد، ضمن تبریک میلاد سراسر نور و پر خیر و برکت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر گفت: این مناسبت فرخنده فرصتی بود تا ضمن تببین و نکوداشت جایگاه رفیع و ارزشمند بانوان در جامعه، از زحمات و تلاش های بانوان شاغل در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قدردانی شود.

وی با اشاره به توفیقات متوالی کسب شده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در جشنواره شهید رجایی، اظهار داشت: قطعا تلاش و پیگیری ها و انجام وظیفه مطلوب همه پرسنل اداره کل بالاخص بانوان ساعی این مجموعه در کسب این دستیابی نقش داشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: بانوان شاغل هم در سنگر خانواده و هم در سنگر کار و تلاش، با نقش آفرینی موثر و مطلوب خود، خدمات قابل تقدیری را ارائه می کنند.

جهاندیده در ادامه خاطرنشان کرد: نقش و جایگاه زنان در جامعه بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است به طوری که بانوان با پشتکار قوی خود توانسته اند در کنار خدمت به سلامت روح و روان خانواده، در فعالیت های اجتماعی هم بدرخشند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcd9k0foyt0o96.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما