تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۰
همزمان با روند صعودی شمار مبتلایان به کرونا از بین 45 نماینده مجلس شورای اسلامی که مبتلا به سویه جدید شدند، نام دو تن از نمایندگان مردم سیستان وبلوچستان نیز به چشم می خورد.
ابتلای 2 نماینده مردم سیستان وبلوچستان در مجلس شورای اسلامی به کرونا
به گزارش عصرهامون، روز گذشته در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از ابتلای ۳۰ نماینده به سویه جدید کرونا "اومیکرون" خبر داد و در ارتباط با همین موضوع، تشدید شیوه‌نامه‌های بهداشتی را ضروری دانست.

صبح امروز اما مجتبی یوسفی، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از افزایش آمار مبتلایان در بین نمایندگان مجلس خبر داد و گفت: تعداد نماینده های مبتلا به کرونا به 45 نفر افزایش یافت که این آمار به جز آمار کارمندان مبتلا به کرونا در مجلس است که اگر آن هم اضافه شود، آمار بسیار بالایی خواهد شد.

در این میان اما از بین هشت نماینده مردم سیستان وبلوچستان در مجلس شورای اسلامی، تست کرونای دکتر عبدالناصر درخشان نماینده مردم ایرانشهر و دکتر فداحسین مالکی نماینده مردم زاهدان تا این لحظه مثبت اعلام شده‌است.

شنیده ها حاکی از آن است که انفورماتیک مجلس، زمینه را‌‌‌‌‌‌‌‌ برای برگزاری جلسات با رعایت فاصله اجتماعی فراهم خواهد کرد و جلسات علنی مجلس از هفته آینده در سه بخش برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/
 
 
https://www.asrehamoon.ir/vdcefn8zxjh8efi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها