تاریخ انتشار :پنجشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۱
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

رفع تصرف ۱۰ هزار متر مربع از اراضی سیستان و بلوچستان در طرح تشدید نوروزی

عطاءاله اکبری از رفع تصرف ۱۰ هزار و ۸۰۰ متر مربع از اراضی دولتی استان در طرح تشدید نوروزی این اداره کل از ۱۵ اسفندماه سال گذشته تاکنون خبر داد.
رفع تصرف ۱۰ هزار متر مربع از اراضی سیستان و بلوچستان در طرح تشدید نوروزی
 عطاءاله اکبری، مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان  در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: طرح تشدید حفاظت اراضی تا ۲۰ فرودین ماه جاری در استان ادامه دارد، با تلاش نیروهای یگان این اداره کل اراضی رفع تصرف شده این مدت در قالب ۵ پرونده آزادسازی و به بیت‌المال بازگردانده شد.

وی ارزش رفع تصرفات این مدت را افزون بر ۳۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی سیستان و بلوچستان در همه ایام سال به ویژه نوروز هم در سطح ادارات شهرستان‌ها و هم در ستاد این اداره‌ کل به صورت شبانه‌روزی و مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند تا به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: سامانه ارتباط مردم با یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان در زمینه زمین خواری با شماره ۱۶۵۶ آماده دریافت هرگونه اخبار و گزارشات مردمی در راستای مقابله با هرگونه تصرف اراضی تحت پوشش در سراسر شهرستانهای تابعه است.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcdo90fxyt0on6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما