کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

رفع تصرف ۱۰ هزار متر مربع از اراضی سیستان و بلوچستان در طرح تشدید نوروزی

4 فروردين 1401 ساعت 8:41

عطاءاله اکبری از رفع تصرف ۱۰ هزار و ۸۰۰ متر مربع از اراضی دولتی استان در طرح تشدید نوروزی این اداره کل از ۱۵ اسفندماه سال گذشته تاکنون خبر داد.


 عطاءاله اکبری، مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان  در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: طرح تشدید حفاظت اراضی تا ۲۰ فرودین ماه جاری در استان ادامه دارد، با تلاش نیروهای یگان این اداره کل اراضی رفع تصرف شده این مدت در قالب ۵ پرونده آزادسازی و به بیت‌المال بازگردانده شد.

وی ارزش رفع تصرفات این مدت را افزون بر ۳۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی سیستان و بلوچستان در همه ایام سال به ویژه نوروز هم در سطح ادارات شهرستان‌ها و هم در ستاد این اداره‌ کل به صورت شبانه‌روزی و مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند تا به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: سامانه ارتباط مردم با یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان در زمینه زمین خواری با شماره ۱۶۵۶ آماده دریافت هرگونه اخبار و گزارشات مردمی در راستای مقابله با هرگونه تصرف اراضی تحت پوشش در سراسر شهرستانهای تابعه است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 146942

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/146942/رفع-تصرف-۱۰-هزار-متر-مربع-اراضی-سیستان-بلوچستان-طرح-تشدید-نوروزی

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir