تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۶
بیش از ۸۴ هزار مسافر نوروزی در سیستان و بلوچستان توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شدند.
۸۴ هزار مسافر نوروزی در سیستان و بلوچستان توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شدند
به گزارش عصرهامون، ایوب کرد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: ازابتدای طرح نوروزی یعنی ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ششم فرورودین ماه ۱۴۰۱, تعداد ۸۴ هزارو۸۱۶  مسافر در این مدت  در قالب ۶ هزار و ۸۰۰ سفر وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده ای در حوزه استحفاظی این اداره کل جابجا شدند.

وی بیان کرد:  از این تعداد  مسافر جابجا شده  ۵۲ درصد به مقاصد داخل استان و ۴۸ درصد نیز به مقاصد برون استانی سفر کردند.

این مسئول افزود:  از ابتدای طرح نوروزی تا  پنجم فروردین ماه  تعداد ۵۲ هزارو ۵۳۲ نفر مسافر  از سایر استانها توسط ناوگان حمل ونقل عمومی وارد استان گردیده اند که نسبت به مدت مشابه ایام نوروز ۱۳۹۸ ( قبل از شیوع بیماری کرونا ) ۷۵ درصد افزایش را نشان می دهد .  

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سفر با ناوگان عمومی مسافربری را ارزان و ایمن دانست و گفت: از مردم و مسافران درخواست می شود هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل  اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت , مالکان و رانندگان رسیدگی شود.

کرد خاطر نشان کرد: در حال حاضر تعداد ۳ پایانه مسافری در شهرستانهای زاهدان , زابل و سراوان ، ۲ هزار و ۳۶۰ راننده مسافری فعال و همچنین ۳ هزارو ۳۴۸ دستگاه ناوگان اتوبوس ,مینی بوس و سواری در حوزه تحت پوشش  این اداره کل به هم وطنان گرامی در ایام  اجرای طرح نوروزی خدمات ارائه می دهند.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcb90b8srhba9p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما