کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سعيد جليلي در جمع مردم زاهدان

من معتقدم با یک مدیریت انقلابی می شود تمام مشکلات مردم را حل کرد

14 خرداد 1392 ساعت 19:30

دکتر جلیلی در ادامه سفر های انتخاباتی خود عصر امروز وارد شهرستان زاهدان شد و در جمع مردم زاهدان برنامه های انتخاباتی خود را بیان کرد.


به گزارش عصر هامون؛ سعيد جليلي كانديداي اين دوره انتخابات رياست جمهوري پس از ورود به زاهدان و زيارت گلزار شهداي شهرستان زاهدان  در سالن ورزشي امام علي ((ع) به اعلام مواضع و برنامه هاي انتخاباتي خود پرداخت.
حسينعلي شهرياري نماینده مردم زاهدان و رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در سیستان و بلوچستان در ابتداي اين جلسه با ذكر سوابق كاري و سياسي ایشان به معرفي اين نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري پرداخت.

پس از آن سعيد جليلي با تسلیت به مناسبت سالروز ارتحال امام(ره) گفت: يكي از دستاوردهاي عظيم امام خميني(ره)، متحد ساختن تمامي اقوام و مذاهب ايراني بر عليه حكومت طاغوت بود.

وي باطرح اين پرسش كه چگونه مي توان راه امام را ادامه داد افزود: هنگامي كه همه اقوام و مذاهب باهم متحد باشند مي توان به گفتمان مقاومتي دست يافت چراكه گفتمان مقاومتي انديشه و وصيت امام راحل است.

جليلي با اعلام مواضع انتخاباتي خود در رابطه با ساير كشورهاي دنيا دلیل اختلاف برخی کشور های جهان با ایران را  مسئله فلسطین عنوان كرد و ادامه داد: پشتیبانی مردم از نظام دلیل غلبه ایران بر شش کشور بزرگ جهان در مذاکرات هسته ای است.

همچنين جليلي با اشاره به شعار مقاومت تصریح کرد:من معتقدم با یک مدیریت انقلابی می شود تمام مشکلات مردم را حل کرد.

وي افزود: لازمه یک مدیریت انقلابی، عدالت ساختاری است.

اين نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در خصوص راه اندازي مشاغل خانگي اظهار داشت: دولت باید ظرفیت ها را آزاد کند بعنوان مثال صنایع دستی تولیدی یک زن روستایی در سیستان و بلوچستان را در بازار های اروپا به فروش برساند.

لازم به ذكر است دكتر جليلي در ادامه برنامه هاي سفر خود  به دانشگاه سيستان و بلوچستان رفت تا در جمع دانشجويان اين دانشگاه حضور يابد و به سوالات آنها پاسخ دهد.
گزارش تصویری این دیدار را می توانید اینجا ببینید.
  انتهای پیام/9031


کد مطلب: 1471

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/1471/معتقدم-یک-مدیریت-انقلابی-می-شود-تمام-مشکلات-مردم-حل

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir