تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۱۸
رئیس اداره ورزش و جوانان سیب و سوران خبر داد؛

راهیابی 32 تیم به مرحله حذفی مسابقات جام رمضان شهرستان سیب و سوران

محمد رضا خاکی زایی گفت: پس از پایان دور گروهی مسابقات جام رمضان در مناطق چهار گانه شهرستان سیب و سوران 32 تیم جواز صعود به مرحله حذفی این مسابقات را کسب کردند.
راهیابی 32 تیم به مرحله حذفی مسابقات جام رمضان شهرستان سیب و سوران
به گزارش عصرهامون؛ محمدرضا خاکی زهی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیب و سوران در گفت و گو با شستون ضمن تبریک ماه پرخیر و برکت رمضان خدمت جامعه ورزش کاران و ورزش دوستان شهرستان، بیان کرد: مسابقات جام رمضان شهرستان در مناطق چهار گانه با حضور 64 تیم آغاز شد که از نظر تعداد تیم این دوره از مسابقات با 64 تیم رکورددار برگزاری جام رمضان در شهرستان است.

وی افزود : پس از 14 شب رقابت حساس و نفس گیر میان تیم های حاضر در این دوره از مسابقات مرحله گروهی به پایان رسید و 32 تیم به مرحله حذفی مسابقات راه پیدا کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان سیب و سوران ادامه داد: با توجه به وقفه ی دوساله استقبال خوبی از طرف ورزش دوستان شهرستان انجام گرفت و این دوره از مسابقات با حضور  پر شور تماشاگران با حساسیت ویژه ای برگزار شد.

خاکی زایی گفت: با توجه به نظر سنجی های آنلاین که جهت انتخاب بهترین های دور گروهی این دوره از مسابقات برگزار شده بیش از دو هزار نفر در نظرسنجی آنلاین رای خود را ثبت کرده اند که نشان از علاقه ی وافر ورزش دوستان شهرستان به ورزش است.

وی در پایان ضمن تشکر از هیات فوتبال و هیات روستایی و عشایری شهرستان جهت برگزاری مسابقات و تشکر ویژه از شورای اداری شهرستان جهت حمایت و حضور مداوم  در سالن های ورزشی شهرستان بیان کرد: مرحله حذفی مسابقات در مناطق چهار گانه پس از دو شب استراحت آغاز می شود و شور دوباره ای به ورزش شهرستان می بخشد.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcjoaevhuqextz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما