تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۲
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

ناکامی سوداگران مرگ در انتقال 368 کیلو مواد افیونی

فرمانده انتظامی استان از كشف 368 کیلو گرم موادمخدر در عملیات مقتدارانه تکاوران انتظامی در شهرستان مهرستان و درگیری با عناصر مسلح قاچاق مواد افیونی خبر داد.
ناکامی سوداگران مرگ در انتقال 368 کیلو مواد افیونی
سردار "احمد طاهری" در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: در ادامه كنترل تحرکات باندهای قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور، با اشراف اطلاعاتي پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و رصد تحرکات قاچاقچیان در مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان، سرنخ‌هايي از فعالیت یک باند مسلح قاچاق موادمخدر در شهرستان مهرستان بدست آمد و مشخص شد اعضای این باند قصد انتقال محموله مواد مخدر از شهرستان مذکور به عمق کشور را دارند. 
 
وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتي مسيرهاي تردد قاچاقچيان شناسایی و تکاوران انتظامی شهرستان "مهرستان" در قالب چند تيم پوششي و عملياتي با اجراي هدفمند كمين و طرح مهار، منطقه را تحت كنترل و رصد خود قرار دادند. 
 
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سرانجام مأموران، اعضای این باند مسلح را که با یک دستگاه پژو پارس و یک دستگاه پژو 405 در حال انتقال محموله مواد افیونی در محور " مهرستان – سراوان" بودند، روئیت و به آنها دستور ایست دادند. 
 
سردار طاهری در ادامه بیان کرد: سوداگران مرگ به محض مشاهده تکاوران انتظامی، اقدام به تيراندازي به سمت آنان كرده که مأموران نيز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتيک عملياتي مناسب مقابله به مثل کردند و سرانجام پس از نیم ساعت درگیری بر اثر آتش پر حجم ماموران انتظامی، قاچاقچيان عرصه را بر خود تنگ ديده و با رها کردن خودروهای حامل مواد به اطراف متواری شدند. 
 
سردار طاهری با بیان اینکه در این عملیات طی تعقیب و گریز در ارتفاعات 2 سوداگر مرگ دستگیر شده اند، بيان کرد: تکاوران انتظامی در بازرسی از خودروهای توقیفی از قاچاقچیان 368 کیلو و 350 گرم تریاک را کشف کردند. 
 
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری دیگر اعضای متواری این باند قاچاق مواد مخدر ادامه دارد، خاطر نشان کرد: مأموران انتظامی در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با مواد مخدر تا پای جان تلاش می کنند و این حضور ایثارگرانه و هوشیارانه عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ کرده است. 
 
انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdchvqnzk23nkkd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما