کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان:

میهن دوستی و ولایت مداری از صفات بارز ارتش است

28 فروردين 1401 ساعت 12:57

حامد آرامش گفت: ارتش نماد قدرت و اقتدار ملت بزرگ ایران است و میهن دوستی و ولایت مداری از صفات بارز آن به شمار می رود.


حامد آرامش، سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان 
با گرامیداشت 29 فروردین، روز ارتش بیان کرد: این روز، روز دلیرمردانی است که در برهه های مختلف تاریخی از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و امروز در جایگاهی قرار دارند که دشمنان ملت و انقلاب از وجود ارتشی مقتدر همیشه نگران هستند.

وی اظهار کرد: تاریخ پرشکوه ایران اسلامی همواره شاهد حضور مردان و زنانی بوده که برای دفاع از این آب و خاک و باورهایش خود را فدا کرده‌اند تا این کشور و ملت روز به روز قوی‌تر و مستقل‌تر از گذشته به سمت قله‌های تعالی حرکت کند و ارتش یکی از نمادهای پر افتخار این تلاش و فداکاری است.
 
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بیان کرد: ارتش بارها در آزمون‌های مختلف نظامی، خدمت رسانی و دفاع از ارزش‌های اسلامی نقش آفرینی کرده و با ایثار خالصانه موجبات رضایت مندی مردم را فراهم کرده است.
آرامش در ادامه پیشرفت و آمادگی بالای ارتش جمهوری اسلامی ایران را حاصل اندیشه انقلابی، مومن و استکبارستیزی فرماندهان و رزمندگان دلاور این نیرو دانست .
وی تصریح کرد: بی‌شک نقش آفرینی های حماسی ارتشیان غیور در حراست از استقلال و تمامیت ارضی کشور و مصاف مقتدرانه با تهدیدات جبهه دشمن و حفظ امنیت پایدار مرزهای زمینی، دریایی و هوایی که با وحدت، هماهنگی و تعامل با سایر نیروهای مسلح تبلور معنادار و بازدارنده‌ای داشته است، درخشش عزت، عظمت و اقتدار تاثیر گذار ملت ایران در چشم جهانیان را دوچندان کرده است.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 147405

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/147405/میهن-دوستی-ولایت-مداری-صفات-بارز-ارتش

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir