تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۱
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

دستگيري عامل قتل مسلحانه جوان زاهدانی پس از۱۳ روز فرار

سردار احمد طاهری گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان عامل اصلی راه اندازی نزاع دسته جمعی مسلحانه در یکی از محلات زاهدان که منجر به قتل جوانی ۲۶ ساله شد پس از ۱۳ روز فرار در دام افتاد.
دستگيري عامل قتل مسلحانه جوان زاهدانی پس از۱۳ روز فرار
سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون؛ بیان کرد: ۱۵ فروردین ماه امسال جاری در یکی از محلات زاهدان نزاعی دسته جمعی بین چند جوان صورت گرفت که طی آن بر اثر شلیک سلاح ساچمه زن توسط یکی از طرفین درگیری، جوانی ۲۶ ساله، به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد که با وجود تلاش تیم پزشکی این جوان جان خود را از دست داد.
 
وی افزود: تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان با حضور در صحنه درگیری، مأمور شناسایی و دستگیری عاملان راه اندازی این نزاع و ضارب اصلی شدند که عاملان اصلی راه اندازی این نزاع را شناسایی و در کمتر از یک ساعت ۲ نفر از آنها که با قداره و تبر در این نزاع حاضر بودند، در مخفگاه هایشان دستگیر کردند. 
 
 طاهری ادامه داد: با توجه به متواری بودن ضارب اصلی اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری وی ادامه داشت تا اینکه مخفیگاه این متهم در یکی از محلات زاهدان شناسایی و روز گذشته متهم در عملیاتی پس از ۱۴ روز فرار دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش سلاحی که به وسیله آن به طرف مقتول شلیک کرده بود کشف شد. 
 
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اعتراف قاتل به جنایت ارتکابی با انگیزه تسویه حساب به دلیل اختلافات قبلی خاطر نشان کرد: ضارب اصلی به همراه ۲ متهم دستگیر شده دیگر برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند و تلاش برای دستگیری دیگر متهمان متواری پرونده که در نزاع شرکت داشته اند، ادامه دارد. 
 
انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcbfzb8srhbaap.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما