تاریخ انتشار :سه شنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۲
ادهم کرد گفت: بیش از ۸۰ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال تا شهریور ماه ۱۴۰۱ با حمایت های وزارت ورزش و جوانان در روستاهای سیستان و بلوچستان افتتاح خواهد شد که در مجموع استان با ۲۶۲ زمین چمن رکورد دار در کشور خواهد شد.
شکوفایی استعدادهای ملی نیازمند تامین زیرساخت استاندارد/۸۰ زمین چمن مصنوعی تا شهریور در سیستان و بلوچستان افتتاح می شود
ادهم کرد؛ مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با بیان اینکه گستره هر یک از این زمین‌های چمن مصنوعی یک‌هزار و ۳۵۰ مترمربع است، بیان کرد: تاکنون ۱۸۲ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستای های سراسر استان به بهره برداری رسیده است.
 
وی افزود: به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حمایت وزارت ورزش و جوانان، بیش از ۸۰ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال تا شهریور ماه ۱۴۰۱ به این آمار اضافه خواهد شد که در نوع خود رکوردار کشور خواهد شد.
 
این مقام مسئول با اشاره به اهمیت خانه های ورزش روستایی تصریح کرد: خانه‌های ورزش روستایی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه ورزش روستایی و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در روستاها با مشارکت فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی، ستاد مبارزه بامواد مخدر و وزارت ورزش و جوانان کشور ساخته و تجهیز می‌شوند.
 
راه اندازی ۳۸۲ خانه ورزش روستایی در سیستان و بلوچستان

وی ادامه داد: تاکنون ۳۸۲ خانه ورزش روستایی در روستاهای سراسر استان راه اندازی شده و ۲۲ مورد دیگر تا پایان سال تجهیز و به بهره برداری خواهد رسید.
 
کرد تاکید کرد: هم اینک ۱۳۷ سالن چندمنظوره ورزشی، ۹ استادیوم فوتبال، ۱۲ استخر شنا و ۳ جاده سلامت در سیستان و بلوچستان موجود و در حال بهره‌برداری است.
 
وی با اشاره به رشد سرانه فضای ورزشی نسبت به چند سال قبل گفت: برای توسعه فضای ورزشی در سیستان و بلوچستان و افزایش سرانه فضای ورزشی ساخت خانه کبدی و کشتی در زابل و سالن مهم و استراتژیک ۴ هزار و ۵۰۰ نفری در زاهدان و سالن چند منظوره ورزشی ۲ هزار نفری چابهار شروع شده و تا شهریورماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
 
شکوفایی استعدادهای ملی نیازمند تامین زیرساخت استاندارد است

مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان افزود: در حال حاضر هفت ورزشگاه فوتبال، ۱۸ سالن چند منظوره ورزشی، یک استخر شنا، ۲ جاده سلامت، ۱۱سالن تخصصی شامل سالن کبدی ۴۵۰۰ نفری، کشتی زابل ، ۲ هزار نفری چابهار، کشتی زاهدان، ۱۷شهریور زاهدان و ۶رشته ورزشی و همچنین ۲۰ خانه جوان، پنج گود زورخانه در سراسر استان در حال احداث است.
 
وی یادآور شد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌های سراسر استان بویژه مناطق بکر و سواحل زیبا در چابهار و کنارک نیاز به زمین‌های استاندار ورزش‌های ساحلی نیاز دارد تا قهرمان ملی کشف و شکوفا شوند.
 
 کرد خاطرنشان کرد: جهش چشمگیر پروژه های حوزه ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با حمایت های وزارت ورزش و جوانان، مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، استانداری، سازمان برنامه و بودجه، فرمانداران، و سایر مجموعه ها باعث شده تا فضاهای ورزشی قابل توجهی برای ورزشکاران و جوانان شمال تا جنوب استان فراهم شود.

انتهای پیام/

  https://www.asrehamoon.ir/vdcc4mqsx2bq0p8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما