> روز قدس نماد وحدت امت اسلام در دفاع از ملت مظلوم فلسطین است | عصر هامون
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۶
ابوذر مهدی نخعی گفت: روز قدس به عنوان سمبل اتحاد و همبستگی میان ملل اسلامی در سراسر دنیا است و همه فارغ از دین و نژاد برای مبارزه با اشغالگری رژیم منحوس صهیونیستی برخاسته اند.
روز قدس نماد وحدت امت اسلام در دفاع از ملت مظلوم فلسطین است
به گزارش عصرهامون، ابوذر مهدی نخعی؛ فرماندار شهرستان زاهدان در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، یادآور یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین یادمان‌ها و میراث به جا مانده از حضرت امام خمینی (ره) یعنی روز جهانی قدس است که مبارزه با رژیم اشغالگر قدس را به نمادی از همبستگی، وحدت و یکپارچگی امت اسلامی و سمبل ظلم ستیزی و قیام ملت مظلوم فلسطین علیه اشغالگران قدس تبدیل کرد.

وی افزود: راهپیمایی و گرامیداشت روز قدس در چهل و سومین سال برگزاری، نماد و نشانی برای اعلام حمایت از فلسطین و فلسطینیان نیست، بلکه فریادی از سوی تمام مستضعفان و آزادگان سراسر جهان برای تحقق وعده‌ی الهی در نابودی ظلم ظالمان و ستم مستکبران است.


نخعی ادامه داد: پس از ۲ سال محدودیت در برگزاری راهپیمایی حضوری در ایران اسلامی، امسال زمینه شرکت گسترده اقشار مختلف مردم در این رویداد بزرگ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی فراهم آمده و طنین مرگ بر استکبار در سراسر این سرزمین و در بین آزادی‌خواهان جهان طنین‌انداز خواهد شد.


وی گفت: با توجه به اقدام شنیع رژیم کودک کش اسرائیل در جسارت به ساحت مقدس قبله نخست مسلمانان در پی سکوت برخی از حکام کشورهای اسلامی، بی شک مردم انقلابی ایران اسلامی امسال نیز با حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس، همگام با سایر ملت های دنیا نفرت خود را از صهیونیسم ابراز داشته و آزادی قدس شریف از چنگال خونین جنایتکاران را فریاد خواهند زد.


فرماندار زاهدان خاطرنشان کرد: حملات چند روز گذشته رژیم اشغالگر صهیونیستی به اولین قبله مسلمانان مسجد الاقصی را باید محکوم کرد و از تمامی مردم انقلابی شهرستان زاهدان دعوت می کنیم تا در تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهیدان سرافراز، امام راحل (ره) و تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت (مدظله‌العالی) همگام با ملت شریف ایران در راهپیمایی روز قدس شریف حضور بهم رسانند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcjtaevvuqexmz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما