تاریخ انتشار :شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۲
با هدف کاهش مصرف سوخت و استانداردسازی ولتاژ؛

اصلاح و تعدیل شبکه های روشنایی معابر برق زاهدان انجام شد

لیلا سعادتی دهمرده؛ سرپرست امور برق ناحیه یک شهر زاهدان گفت: اصلاح و تعدیل شبکه‌های روشنایی معابر برق با هدف کاهش مصرف سوخت و استانداردسازی ولتاژ در زاهدان انجام شد.
اصلاح و تعدیل شبکه های روشنایی معابر برق زاهدان انجام شد
به گزارش عصرهامون، سرپرست امور برق ناحیه یک شهر زاهدان در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: پرسنل امور برق ناحیه یک شهر زاهدان جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم این منطقه تمام تلاش خود را به کار می گیرند و در هفته ای که گذشت کابل ارتباطی تابلو توزیع به شبکه فشارضعیف و کابل ارتباطی ترانسفورماتور به تابلو توزیع ترمیم شد.

وی با اشاره به اقدامات پرسنل امور برق ناحیه یک افزود: ضعف ولتاژ خیابان مولوی حسین بر 19 و نصب پنج لوله گالوانیزه جهت کابل های تابلو توزیع رفع شد.

سرپرست امور برق ناحیه یک شهر زاهدان تصریح کرد: قائم نمودن پایه فشارضعیف و ترمیم و احداث شبکه سرقتی 342 متر از سری اقدامات است.

وی با اشاره به اصلاح روشنایی و ترمیم کابل های سرقت شده ادامه داد: تسمه کشی فیوز باکس و اصلاح 213 دستگاه روشنایی معابر، 2 پست چراغ تنظیم تایمینگ سیستم روشنایی معابر و کابل روشنایی معابر سرقت شده ترمیم شد.

دهمرده اذعان کرد: اتصالات سست بر روی شبکه فشارضعیف بر اساس برداشت با ترموویژن و اتصالات سست تابلو توزیع بر اساس برداشت با ترموویژن از سری اقدامات ترمیم بود.

وی تشریح کرد: تعویض کلید فیوز تابلو توزیع و رفع اتصال زمین و برداشت اشیای اضافی از روی شبکه فشارضعیف و جوشکاری درب تابلو و رفع کانون خطر انجام شد.

سرپرست امور برق ناحیه یک زاهدان گفت: جوشکاری دوازده پایه فلزی روشنایی معابر جهت جلوگیری از سرقت در سطح شهر و اصلاح اتصالات داخل تابلو و نظافت تابلو توزیع و شاخه زنی به منظور بهبود روشنایی از دیگر اقدامات برق ناحیه یک شهر زاهدان است.

دهمرده خاطرنشان کرد: کنتورهای فهام سطح شهر و اشتراک های جدید موجود در سطح شهر، بازدید و پاسخ به استعلامات شهرداری تعویض شد.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcao0n6m49ny01.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما