تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۹
مدیر بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان:

افزایش قیمت کالاها غیرقانونی است/ برخورد قاطع و سریع در انتظار اخلال‌گران اقتصادی

منصور عدل گفت: افزایش قیمت کالا‌هایی که مشمول قیمت گذاری شدند، بدون رعایت ضوابط و تصویب ستاد تنظیم بازار غیرقانونی و با هرگونه افزایش قیمت کالا‌ها با اخلال گران برخورد قاطع خواهد شد.
افزایش قیمت کالاها غیرقانونی است/ برخورد قاطع و سریع در انتظار اخلال‌گران اقتصادی
منصور عدل، مدیر بازرسی محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: قیمت کالاهای اساسی که از سوی سازمان حمایت اعلام و رسانه ای شد قانونی است، هرگونه افزایش قیمت بیش از آن تخلف محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با متخلفانی که قیمت این کالاها را افزایش دهند برخورد شدید می شود، افزود: قیمت های اعلامی قانونی و قابل اجرا است، با اخلال گران بازار برخورد جدی صورت می‌گیرد.

ابن مسئول با بیان اینکه عدول از قیمت های مصوب منجر به برخورد قانونی می شود، ادامه داد: اکیپ های گشت مشترک ادارات صنعت و معدن، جهاد و تعزیرات در سطح شهر حضور، و بر عملکرد بازار نظارت و بازرسی دارند.

وی تصریح کرد: مردم دچار یک ناراحتی روحی و روانی در زمینه افزایش قیمت کالا شدند اما مطمئن باشند در نهایت منافع مردم در این زمینه وجود دارد و باید به این اطمینان برسند.

وی گفت: جو روانی و آرامش باید در جامعه ایجاد شود، رسانه‌ها می‌توانند در این خصوص کمک حال دستگاه های اجرایی باشند.

 عدل افزود: قیمت کالاها از سوی سازمان حمایت اعلام شده و ملاک فروش کالاها و همین چندقلم است، کالاهای دیگر نباید متاثر از این اقلام افزایش قیمت داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: به همکاری و نظارت نامحسوس مردم در روند نظارت نیازمندیم، شهروندان شکایات خود در این زمينه را به شماره ۱۲۴ اعلام تا در اسرع وقت پیگیری شود.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdchiqnzq23nkwd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها