تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۶
فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر گفت: مبارزه با اخلالگران و سودجویان، سوداگران اقتصادی در دستور کار جدی اطلاعات سپاه شهرستان ایرانشهر قرار داشته و در زمان های متفاوتی مانع از احتکار و قاچاق کالاهای مختلف در این منطقه می شود.
کشف انبار احتکار روغن توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج)/ مبارزه با سوداگران اقتصادی در دستور کار جدی است
به گزارش عصرهامون؛ محمد هراتی، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: در پی رصد و اشراف اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه این منطقه و همچنین طی سلسله اقدامات اطلاعاتی انبار احتکار روغن خوراکی به مقدار ۲۱۶۰ لیتر شناسایی شد.
  
وی افزود: در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی و جلوگیری از احتکار پس از اخذ مجوزات لازم و دستور قضایی انبار روغن خوراکی که در شرایط بهداشتی نامناسبی احتکار شده بود کشف و ضبط شد.
این مقام مسئول تصریح کرد: مبارزه با اخلالگران و سودجویان، سوداگران اقتصادی در دستور کار جدی اطلاعات سپاه شهرستان ایرانشهر قرار داشته و در زمان های متفاوتی مانع از احتکار و قاچاق کالاهای مختلف در این منطقه می شود.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز  می توانند در صورت مشاهده یا اطلاع از احتکار اقلام اساسی با شماره ۱۱۴ ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه تماس بگیرند و گزارش‌های خود را جهت پیگیری ارسال کنند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdciryazvt1a532.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها