تاریخ انتشار :شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۵۶
نان بی کیفیت سر سفره مردم بمپور سبب ابراز گلایه آنان شده که در این زمينه از مسئولیندست اندرکار خواستار رسیدگی به این مسئله شدند.
نان بی کیفیت و تاخیر در پخت آن بر سر سفره مردم بمپوری سبب ابراز گلایه آنان شده است
به گزارش عصرهامون به نقل از پهره؛ نان به عنوان یک کالای ضروری و قوت روزانه مصرفی مردم مورد توجه بسیار زیادی است که از این رو پخت و توزیع آن میان مصرف کنندگان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نان بی کیفیت سر سفره بمپوری ها

در این راستا سعید مهدوی، یکی از شهروندان بمپوری در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: از ابتدای سال به‌ ویژه در ماه مبارک رمضان با مشکل کیفیت نان برخی نانوایی‌های سطح شهر مواجه بودیم.

وی افزود: بعد از ماه مبارک رمضان فعالیت نانوایی‌ ها سبب کمبود نان و یا شلوغی نانوایی‌های فعال شده که برای مردم مشکل ایجاد کرده است.
این شهروند بمپوری تصریح کرد: از اسراف شدن نان به شدت ناراحت هستم و عدم کیفیت باعث می شود که دورریز زیاد شود.

ضرورت نظارت بر خبازی ها و افزایش کیفیت نان

سلمان برهانی، سرپرست فرمانداری شهرستان بمپور در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: باید در کارگروه های آرد و نان به اصلی ترین مباحث و موضوعات مربوط به معیشت و خوراک مردم که همان نان قوت لایموت آنان است مورد توجه قرار بگیرد و تصمیماتی که در آن جلسات گرفته می شود به صورت‌ جدی مورد پیگیری قرار بگیرند.
وی افزود: تعیین و تجدید نظر در سهمیه آرد خبازی ها براساس عملکرد، نوع دستگاه و کیفیت نان تحویلی نیاز سنجی و ارزیابی شوند.
این مقام مسئول تصریح کرد:خبازی هایی که طی بازدیدهای سرزده محرز شدند که بدون اطلاع اولیه اقدام به تعطیلی خودسرانه یا دچار تخلف در تاخیر چند ساعت در پخت نان بدون توجیه شدند اقدامات قانونی برای برخورد کسر سهمیه در دستور کار اداره غله قرار بگیرد.
وی اضافه کرد: ادارات تعاونی روستایی و عشایری سهمیه توزیعی ماهیانه آرد خانه پزی به همراه لیست توزیع با  مشخصات دقیق را باید تحویل فرمانداری بدهند.
برهانی خاطرنشان کرد: با اتمام ماه مبارک رمضان ساعات پخت خبازی ها توسط اتحادیه و اداره غله متناسب با میزان سهمیه  بروز رسانی شود و در تابلوی مشخصات خبازی ها جهت دید عموم درج شود.
وی عنوان کرد: خبازی هایی که متقاضی‌ استفاده از تسهیلات جهت ارتقای تجهیزات و تأسیسات هستند توسط بخشداران شناسایی و به منظور معرفی به صندوق کار آفرینی به کارگروه اعلام شوند.

سرپرست فرمانداری بمپور عنوان کرد: هر گونه حمل و جا به جایی خودسرانه و بدون مجوز آرد تعاونی روستایی، عشایری و خبازی ها ممنوع بوده و در صورت مشاهده توسط نیروی انتظامی توقیف می شود.
انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcbazb89rhba9p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها