> توسل ضد انقلاب به کلیپ های آرشیوی برای بحران آفرینی در سیستان و بلوچستان | عصر هامون
تاریخ انتشار :شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۰
در چند روز اخیر رسانه های برون مرزی فارسی زبان با انتشار ویدیویی از سال های گذشته از زمان ناآرامی‌ها در نقاطی از شهرهای جنوبی استان سیستان و بلوچستان مبنی بر شروع اعتراضات در شهرستان ایرانشهر بهره برداری و فضا سازی کذب کرده اند.
توسل ضد انقلاب به کلیپ های آرشیوی برای بحران آفرینی در سیستان و بلوچستان
به گزارش عصرهامون، با توجه به اجرای طرح اصلاح قیمت اقلام اساسی در چند روز گذشته این موضوع دست خوش انتشار اخبار جعلی با هدف ایجاد التهاب و تنش به گسترش تجمعات اعتراضی در فضای مجازی از سوی رسانه های ضد انقلاب شده است.

فضای رسانه ای استان مرزی سیستان و بلوچستان نیز از تحت الشعاع قرار دادن با استفاده از اخبار جعلی مستثنا نبوده و در چند روز اخیر رسانه های برون مرزی فارسی زبان با انتشار ویدیویی از سال های گذشته از زمان ناآرامی‌ها در نقاطی از شهرهای جنوبی استان سیستان و بلوچستان مبنی بر شروع اعتراضات در شهرستان ایرانشهر بهره برداری و فضا سازی کذب کرده اند.

برخی از این رسانه های ضد انقلاب با انتشار تعدادی از ویدیو های قدیمی که مربوط به پنج سال گذشته می باشد مدعی آغاز اعتراضات از سوی شهروندان ایرانشهری به دلیل گرانی ها و افزایش اقلام مصرفی شدند.

با رصد و بررسی های صورت گرفته اولین بار ویدیو های نسبت داده شده به شهرستان ایرانشهر از سوی برخی از رسانه ها و کاربران منافقین انتشار داده شده است تا با القا سازی به اغتشاش در فضای مجازی با استفاده از ویدیوهای تاریخ مصرف گذشته مبنی بر شروع تجمعات در سیستان و بلوچستان توجه افکار عمومی را جلب و تحریک کنند.

انتهای پیام/
 
https://www.asrehamoon.ir/vdchqqnzi23nkwd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها