تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۴
نماینده دادستان سراوان گفت: بازار سراوان در پی گزارشات مردمی مبنی بر گران‌فروشی و اوضاع نابسامان تحت نظارت دستگاه های نظارتی قرار گرفت.
بازدید سرزده نماینده دادستان سراوان از واحد های صنفی/ بازار تحت نظارت دستگاه های بازرسی و نظارتی قرار گرفت
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از شستون، حجت الاسلام و المسلمین شهری نژاد نماینده دادستان سراوان به همراه نمایندگانی از جهاد کشاورزی، تعزیرات، پلیس اماکن، صمت، سازمان حمایت از مصرف کننده و جمعی از دستگاه های نظارتی در پی گزارشات مردمی مبنی بر نابسامانی بازار، از نزدیک از واحد های صنفی بازدید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شهری نژاد در حاشیه این بازدید ها به خبرنگار ما گفت: در بازدید های صورت گرفته با تعدادی از مردم و واحد های صنفی گفت و گو انجام شد و مشکلات آنها مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: حوزه دادستانی سراوان در راستای حمایت از حقوق عامه مردم یا هر گونه گران فروشی، کم فروشی، احتکار و اخفاء کالا طبق قانون برخورد خواهد کرد. این مقام مسئول ادامه داد: بازار سراوان زیر ذره بین و پایش دستگاه های نظارتی و بازرسی قرار دارد و با متخلفین برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین شهری نژاد اضافه کرد: اجازه نخواهیم داد تا سودجویان از وضعیت موجود سوء استفاده کنند و به معیشت مردم ضربه وارد کنند.

وی تصریح کرد: از شهروندان سراوانی انتظار داریم در این اوضاع در کنار حوزه دادستانی و دستگاه های نظارتی حضور داشته و با اعلام گزارشات به موقع مبنی بر گران فروشی و احتکار کالا در برخوردی با متخلفین همیار ما باشند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcdfj0fxyt0oz6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما