تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۰
نخستین میز گرد تجمیعی ادارات مهرستان با حضور 14 اداره در روستای کهن مگار این شهرستان برگزار شد.
برگزاری نخستین میز خدمت تجمیعی در مهرستان/ سنگ اندازی معاندین در فضای مجازی
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از  شستون؛ رزمایش جهادگران فاطمی در قالب میز خدمت شهید کوچری "نخستین فرماندار شهید کشوری" با حضور فرماندار مهرستان، حسین نکویی فرمانده سپاه، بخشدار مرکزی  و ۱۴ اداره در محل مسجدجامع روستای کهن مگار حوزه بخش مرکزی شهرستان مهرستان برگزار شد.

 رزمایش جهادگران فاطمی در قالب میز خدمت برای پاسداشت یاد وخاطره شهید کوچری نخستین فرماندار شهید با پیگیری بسیج ادارات مهرستان باهدف پیگیری مشکلات مردم از نزدیک برگزار شد که مورد استقبال و رضایت مردم قرار گرفت.

حسین نکویی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهرستان بیان کرد: رزمایش جهادگران فاطمی به مناسبت هفته بسیج سازندگی و گرامیداشت  شهید کوچری نخستین فرماندار شهید با پیگیری بسیج ادارات و حضور ۱۴اداره در روستای کهن مگار مهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص هر نهاد و اداره ای که در حوزه ماموریت خود نیاز به کمک داشته باشد به بسیج متصل کند، افزود: بسیج ادارات، هادی ادارات در بطن مردم و میدان عمل است که با روی کار آمدن دولت انقلابی این امر بیشتر محقق شده است.

این مقام مسول به اهمیت حضور مسئولین در بطن مردم تاکید کرد و گفت: به علت مشغله کاری مدیران دستگاه و جلسات پی در پی ممکن است مردم به راحتی نتوانند با مدیران دیدار داشته باشند و مشکلات شان را پیگیری کنند، میزهای خدمت کار بسیار پسندیده ای است که توسط بسیج ادارات جهت برداشتن فاصله مردم و مسولین برگزار می‌شود.

 نکویی با بیان اینکه اولین میزخدمت تجمیعی با حضور حداکثری ادارات در روستای کهن مگار برگزار شد، افزود: با پیگیری مردم مطالبه گری کهن مگار و پیشنهاد ناصر دُرازهی فرماندار نخستین میز خدمت تجمیعی در روستای کهن مگار برگزار شد و این برنامه جهت رفاه مردم شریف مهرستان در جای جای شهرستان و بخش‌ها برگزار می شود.

ناصر دُرازهی فرماندار مهرستان درحاشیه رزمایش جهادگران فاطمی ضمن پاسداشت شهید کوچری نخستین فرماندار شهید کشور، گفت: شهید کوچری نخستین فرماندار شهید کشور به عنوان الگو و چراغ راه ما در تحقق اهداف نظام و انقلاب و انجام وظیفه به کشور و پیگیری مشکلات مردم است.

وی با اشاره به رزمايش جهادگران فاطمی بیان کرد: رزمايش فاطمی با پیگیری بسیج ادارت جهت برپایی میزخدمت و شرکت حداکثری ادارات برای دیدار چهره به چهره مسئولین بامردم و پیگیری مشکلات در مسجد جامع کهن مگار برگزار شد و این یعنی دولت در میدان و کنار مردم است.

فرماندار مهرستان با اشاره به تخریب دولت و نظام توسط معاندین و منافقین در فضای مجازی درخصوص اقتصاد کشور، اضافه کرد: در حال توزیع چندین تن روغن در شهرستان هستیم و جای هیچ نگرانی وجود ندارد، مردم به شایعات توجه نداشته باشند دولت درحال جراحی اقتصاد کشور است.

درازهی درخصوص کدینگ کارت های سوخت و مشکلات مردم خاطرنشان کرد: درهفته اخیر کارت های سوخت مردم توسط فرمانداری ليست و به ناحیه نفت و رده های بالادستی ارسال شده که در حال انجام سیر مراحل اداری است.

وی در پایان به مردم روستای کهن مگار امیدواری داد احداث مدرسه چهار کلاسه و ساختمان دهیاری،اجرای طرح هادی،افزایش شبکه برق،پیگیری آب شرب،پیگیری قطعی ارتباطات و آنتن توسط مدیران دستگاه‌های مربوطه در حداقل زمان جهت رفاه مردم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcgq79qnak9tz4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها