تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۳
در ادامه مشکلات ساکنین شهر علم و فرهنگ مطرح شد؛

نارضایتی شهروندان سراوانی از شرکت پست در تحویل مرسولات

شهروندان سراوانی از دریافت دیرهنگام مرسولات پستی؛ پیشتاز توسط شرکت پست شهرستان ابراز نارضایتی کردند.
نارضایتی شهروندان سراوانی از شرکت پست در تحویل مرسولات
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از شستون؛ شماری از شهروندان سراوانی از نحوه خدمت رسانی اداره پست سراوان  و تاخیر در دریافت بسته های پستی ابراز گلایه دارند.

به گفته شهروندان سراوانی مرسوله های پستی با تاخیر به دست آنها می رسد و یا اینکه اداره پست تماس می گیرد برای دریافت به اداره پست مراجعه کنید که با نرخ حمل مسافر توسط شرکت های تاکسی رانی در این شهر صرفه اقتصادی ندارد.

برخی دیگر از شهروندان از معیوب بودن بسته های پستی هنگام دریافت خبر دادند و نسبت به این موضوع نیز گلایه داشتند.


در همین راستا یوسف رئیسی رئیس شرکت پست سراوان در گفت و گو با خبرنگار ما در رابطه با عدم تحویل به موقع مرسوله‌های پستی بیان کرد: با توجه به ازدیاد تعداد مرسولات معمولا تحویل بسته به گیرنده زمان‌بر می‌باشد از این رو  از شهروندان درخواست صبر داریم.

وی ادامه داد: اگر آدرس گیرنده که روی مرسوله پستی ثبت شده است صحیح و خوانا باشد همکاران ما در تحویل به موقع مرسوله‌های پستی مشکلی ندارند اما آدرس برخی از گیرندگان ناخواناست و به همین جهت در تحویل به موقع با مشکل مواجه می شویم.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در منطقه شهرک لب سنگی و شهرک سبحان به دلیل اینکه آدرس‌ها واضح نمی‌باشد همکاران ما در تحویل مرسوله‌ها دچار مشکل می شوند.


انتهای پیام/خ http://asrehamoon.ir/vdchz6nz-23nkvd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آیا پیگیری های مسئولین برای حل مشکل خشکسالی سیستان را کافی میدانید؟
آری
خیر
اصلا پیگیری نمی شود