تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۴
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری زاهدان؛

هماهنگی بین دستگاه های خدماتی لازمه پیشرفت پروژه های شهری در زاهدان

محسن شه بخش گفت: هماهنگی و همراهی دستگاه های خدمات رسان و متولی برای فعالیتهای مفید و پیشرفت پروژه های عمرانی شهری بار ترافیکی شهر را کمتر می کند.
هماهنگی بین دستگاه های خدماتی لازمه پیشرفت پروژه های شهری در زاهدان
به گزارش عصرهامون به نقل از زاهدنیوز، محسن شه بخش، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری زاهدان در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان بیان کرد: وجود طرح های غیر استاندارد علاوه بر اینکه احتمال بروز سوانح ترافیکی را افزایش می دهد؛ نارضایتی مردم را هم در پی خواهد داشت.

وی افزود: آسفالت 2 مسیر خیابان های خیام و شهید رجایی مسیرهای شمال به جنوب و جنوب به شمال خیابان شهید رجایی به صورت جداگانه مسدود و طی عملیاتی زیرسازی و آسفالت آن صورت پذیرد.

وی ادامه داد: مسیر خیابان خیام با توجه به اینکه کل عرض خیابان محدود می‌شود باید به صورت شبانه و در روزهای تعطیل با هماهنگی و همکاری پلیس راهور و نصب روزشمار در محدوده، عملیات زیرسازی و آسفالت آن با فراهم ساختن تردد خودروهای امدادی انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گفت: طرح اصلاح هندسی و حذف میدان گاز و تبدیل آن به چهار راه پیشنهاد باید دقیق تر مطرح و بررسی شود.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه های متولی باید با همکاری و هماهنگی و برگزاری نشست های مشترک با همکاری سایر دستگاه ها اهتمام جدی در راستای حل مسائل و مشکلات ترافیکی شهرستان داشته باشند.


انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcgx79qtak9tz4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما