> امنیت بدون توسعه اقتصادی و فرهنگی امکان‌پذیر نیستتلاش همه جانبه برای توسعه امنیت پایدار ضروری است | عصر هامون
تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۶
سردار محمد کرمی گفت: امنیت بدون توسعه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و علمی در یک منطقه امکان‌پذیر نیست و این مولفه‌ها باید در کنار هم قرار گیرند تا بتوان به امنیت پایدار رسید.
امنیت بدون توسعه اقتصادی و فرهنگی امکان‌پذیر نیست/تلاش همه جانبه برای توسعه امنیت پایدار ضروری است
به گزارش عصرهامون،نشست هم اندیشی سران طوایف و معتمدین شهرستان دلگان با موضوع امنیت پایدار با حضور فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در مسجد جامع ولیعصر (عج) این شهرستان برگزار شد.

سردار محمد کرمی، فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در این نشست بیان کرد: امنیت پایدار بدون توسعه اقتصادی، توسعه علمی و فرهنگی امکان پذیر نیست و تا امنیت نباشد توسعه هم صورت نمی پذیرد و همگان باید برای امنیت پایدار منطقه تلاش کنند.

وی با اشاره به وجود ظرفیت ها و پتانسیل های مختلف در شهرستان دلگان بر برنامه ریزی مسئولین و سران طوایف، علما، روحانیون و معتمدین نسبت به ایجاد اشتغال جوانان تاکید کرد .

کرمی افزود : همه سران طوایف باید نسبت به امنیت، اقتصاد و اشتغال، فرهنگ، علم و دانش طایفه خود احساس وظیفه کنند.

وی نسبت به درگیری های طایفه ای در شهرستان دلگان تصریح کرد: درگیری های طایفه ای پذیرفتنی نیست و همه علما، روحانیون، معتمدین و سران طوایف باید در میدان باشند و موظف اند با ایجاد آگاهی ریشه درگیری های طایفه ای را بخشکانند.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور اظهار کرد: امروز ایران اسلامی در کشورهای دیگر امنیت برقرار می کند و در حوزه امنیت نمی شود تعارف کرد، و اگر در طایفه ای از  کسی خطایی سر بزند معتمدین و سران طوایف باید با آن برخورد کند.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcirvazqt1a5u2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها