کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در نشست هم اندیشی مدیران و تسهیلگران بسیج سازندگی مطرح شد؛

راهبرد اصلی مقابله با جنگ شناختی جهاد تبیین است/ گروه های جهادی یاری رسان در شرایط سخت کرونایی

27 ارديبهشت 1401 ساعت 10:57

سردار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امروزه دشمن با تحریف مبانی و شبهه پراکنی وارد میدان شده، و چنانچه جهادگران هدف دشمن را شناسایی نکنند، شکست خواهند خورد.


به گزارش عصرهامون، سردار احمد شفائی در نشست هم اندیشی مدیران و تسهیلگران بسیج سازندگی که با هدف تجلیل از جهادگران نمونه استان در زاهدان برگزار شد، بیان کرد: امروز جهاد تببین به عنوان یک واجب عینی و فوری به ما فرمان داده شده، زمانی می توانیم این واجب عینی را به درستی انجام دهیم که جنگ ترکیبی دشمن را بشناسیم.
 
وی افزود: اگر خاکریز معرفتی و اعتقادی هر ملتی مستحکم باشد، دشمن نمی تواند به اهداف خودش برسد و اگر این خاکریز دچار سستی شود، آرام آرام از بین خواهد رفت.
 
این مسئول اضافه کرد: امروزه علاوه بر شناخت دشمنان، باید اسباب و وسایل آنها را بشناسیم و بدانیم دشمن تمام توان خودش را در میدان آورده و هر چند در زمینه توان نظامی شکست خورده است ولی در زمینه توان اقتصادی و فرهنگی و رسانه ای با قدرت عمل می کند.
 
وی با اشاره به اقدامات مفید و موثر بسیجیان بیان کرد: با انسجام و هماهنگی بیش از گذشته تلاش کنیم مسائل و مشکلات مردم رو بکاهیم چرا که در مقطع امروز حجت بر همه ما تمام است و باید عزم خودمان را جزم کنیم و اگر کوتاهی کنیم، مردم و خداوند متعال از ما نخواهند گذشت.
 
غلامرضا ملایی، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات گروه های جهادی گفت: جهادگران علاوه بر خدمت در محلات و شهرهای خود، در سایر شهرها نیز اقدامات جهادی در عرصه های مختلفی انجام داده اند.
 
وی گفت: در دوران شیوع ویروس کرونا نیز گروه های جهادی خدمات ارزنده ای از جمله شست و شو و ضد عفونی معابر و توزیع کمک های مومنانه به مردم ارائه داده اند که امروز این گروه ها به عنوان گروه های برتر به نمایندگی از سایرین مورد تقدیر و تشکر قرار می گیرند.


انتهای پیام/


کد مطلب: 148037

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/148037/راهبرد-اصلی-مقابله-جنگ-شناختی-جهاد-تبیین-گروه-های-جهادی-یاری-رسان-شرایط-سخت-کرونایی

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir