کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با تاکید فرماندار زاهدان؛

نظارت بر قیمت کالاها در بازار زاهدان تشدید شد

27 ارديبهشت 1401 ساعت 12:43

مهدی نخعی گفت: در راستای تشدید نظارت بر قیمت کالاها در بازار شهرستان رصد روزانه بازار توسط بازرسین انجام خواهد شد.


به گزارش عصرهامون، ابوذر مهدی نخعی؛ فرماندار زاهدان در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: در جلسات کارگروه تنظیم بازار و شورای گندم، آرد و واحدهای نانوایی شهرستان، تشدید نظارت بر بازار و نظارت و کنترل تمام سهمیه ها از اجرای بازرسی و نظارت در‌ زاهدان به صورت روزانه در حال انجام است.

وی افزود: نظارت بر عملکرد نانوایی ها باید با جدیدیت بیشتر بازرسین صورت می گیرد که تخلفی انجام نشود و ساعات کار واحد‌های خبازی، طبق برنامه زمان بندی آغار و خاتمه یابد تا علاوه بر حل مشکلات صفوف آرد اختصاص یافته از چرخه تولید خارج نشود.

فرماندار زاهدان با اشاره به ضمن تاکید بر رصد و نظارت مستمر بر بازار و واحد‌های صنفی با توجه به اقدام دولت در هدفمندی یارانه ها تصریح کرد: جلسات ستاد تنظیم بازار از این پس به صورت یک روز در میان با حضور اعضاء اصلی برگزار خواهد شد و نتایج بازرسی ها صورت گرفته مورد بررسی قرار می گیرد.

وی همکاری و همراهی اصناف و واحد‌های صنفی با بازرسین و ناظرین متولی امر در شهرستان زاهدان را با اهمیت شمرد.

نخعی اذعان کرد: اگر بخواهیم معیشت مردم را مدیریت و نان مردم را تامین کنیم و بازار آرامش داشته باشد، میدان‌دار اصلی، امین‌ترین، موثرترین و مورد اعتمادترین افراد، کسبه، بازاریان، اتحادیه‌ها و اصناف هستند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود و نوسانات قیمت بازار باید در تهیه و توزیع کالاهای اساسی مردم، دقت بیشتری توسط اعضا کارگروه تنظیم بازار صورت می پذیرد.


انتهای پیام/


کد مطلب: 148044

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/148044/نظارت-قیمت-کالاها-بازار-زاهدان-تشدید

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir