تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۸
عدم درک مسئولین از شرمندگی در قبال خانواده ها؛

مشکلات کارگران شهرداری ایرانشهر ادامه دارد/ مسئولان پاسخگو باشند

پرداخت حقوق کارگران شهرداری ایرانشهر در گرو وصول بدهی‌های شهرداری از برخی ادارات و سازمان های دولتی است که عقب افتادن این امر باعث گلایه مندی آنان شده است.
مشکلات کارگران شهرداری ایرانشهر ادامه دارد/ مسئولان پاسخگو باشند
به گزارش عصرهامون به نقل از پهره؛
کارگران شهرداری ایرانشهر همچنان از تاخیر در پرداخت معوقات مزدی و حق بیمه خود انتقاد دارند.

طبق گفته مسئولین امر تنها راه پرداخت حقوق کارگران در گرو وصول بدهی‌ های برخی نهادهای دولتی به شهرداری ایرانشهر  است.

عدم پرداخت حقوق، مایه شرمندگی پاکبانان در برابر خانواده هایشان شده است

در این راستا یکی از کارگران شهرداری ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: همه پاکبانان شبانه روز زحمت می کشند، اما حقوق مان هر چند ماه یکبار پرداخت می شود و روند پرداختی منظمی ندارد.

وی افزود: ما همیشه شرمنده خانواده های خودمان در تامین نیازهای ضروری شان هستیم و این امر سبب شده که فرزندان ما گوشه گیر و ناامید شوند.
 
این پاکبان شهرداری ایرانشهر تصریح کرد: از مسئولین تقاضای عاجزانه داریم فکری به حال ما داشته باشند، اگر چه بیمه نمی شویم اما حداقل در این شرایط اقتصادی حقوق مان به موقع پرداخت شود.

وی عنوان کرد: اکنون برای پرداخت قرض های خود، پول آب، برق، گاز، خرج زندگی درمانده شدیم، ما هم حقی داریم که مانند سایر نهادها حقوق مان سر ماه به موقع پرداخت شود.

نیروی انسانی مازاد علت عدم به موقع حق و حقوق کارگران!

در این راستا سعید دیده ور، شهردار ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد:  شهرداری نهادی عمومی و غیر دولتی بوده که حقوق و مزایای کارگران را  از محل دریافتی عوارض و بهای خدماتی که شهروندان پرداخت می کنند پرداخت می کنند.

وی افزود: اولویت نخست شهرداری پرداخت حقوق و مزایای کارگران است.

دیده ور تصریح کرد: یکی از اهم مشکلات و معضلات همیشگی شهرداری ایرانشهر تاخیر در پرداخت حقوق و مزایای نیروهای خدوم زحمت کش است.

وی اضافه کرد: معوقات حقوق کارگران شهرداری از قبل انتصاب بنده بوده که یکی از دلایل آن نیروی انسانی مازاد بوده که مشارکت پایین شهروندان در پرداخت عوارض و بهای خدمات به آن یکی از عمده دلایل معوقه حقوقی پاکبانان است.

وی عنوان کرد: منابع درآمدی پایدار و پرداخت به موقع عوارضات شهرداری نقش مهمی در تسریع پرداخت حقوق پاکبانان شهرداری ایرانشهر دارد.

شهردار ایرانشهر گفت: از شهروندان ایرانشهری  تقاضا دارم نسبت به پرداخت عوارض شهرداری اقدام کنند.

دیده ور خاطرنشان کرد: در حال حاضر به دنبال دریافت کمک های دولتی برای این قشر زحمت کش هستم  تا از این طریق بتوانیم یک سری بسته های حمایتی به دست بیاوریم.

وی اضافه کرد: تاکنون حقوق کارگران تا ماه بهمن 1400 پرداخت شده است و برای پرداختی های بعدی هم همچنان در حال پیگیری هستیم.

انتهای پیام/


  https://www.asrehamoon.ir/vdcce4qse2bq0x8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما