تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۸
با صدور احکام جداگانه صورت گرفت؛

چهار انتصاب جدید در دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان

سرپرست حوزه معاونت آموزشی، رئیس دبیرخانه و دبیر اجرایی هیئت جذب دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با صدور احکامی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان منصوب شدند.
چهار انتصاب جدید در دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان
به گزارش عصرهامون، شورای دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با حضور مسئولان برگزار و در احکامی از سوی مسعود اکبری‌زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، علیرضا حاجی‌حسینی به‌عنوان سرپرست حوزه معاونت آموزشی، هادی شهرکی به‌عنوان رئیس دبیرخانه جذب هیات علمی استان، منصور شهرکی به‌عنوان مدیر دانشجویی و محسن حیدری‌نسب به‌عنوان مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان منصوب و از تلاش‌ها و خدمات علیرضا حسن‌آبادی و غلامرضا میری قدردانی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در مراسم تکریم و معارفه معاونان و مدیران سابق و جدید این دانشگاه بیان کرد: بی‌تردید همه‌ کسانی‌که منصوب شدند در گذشته در سنگری دیگر از دانشگاه انجام وظیفه کرده‌اند و از بیرون دانشگاه نیامده‌اند و همه کسانی که مقرر است در حوزه دیگری به کار گمارده شوند، دلسوزان دانشگاه هستند، مسئله مهم این بوده که بدون شور و مشورت خودشان این تصمیمات گرفته نمی‌شود و حتماً از توانایی‌هایشان در بخش‌های دیگر دانشگاه استفاده خواهد شد.

وی افزود: معتقدم هر فردی که نوع‌آوری دارد باعث می‌شود در جمع کثیری انگیزه ایجاد کند.

غلامرضا میری معاون سابق آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان نیز گفت: مسئله کرونا بر فرهنگ تحصیل دانشجویان، روابط استاد و دانشجو تأثیرات خود را گذاشت. دانشگاه آزاد اسلامی هم مانند دیگر دانشگاه‌ها و سازمان‌ها باید شرایط خود را برای حل و سهولت ارتباط استاد و دانشجو آماده می‌کرد؛ بنابراین بسیاری از امور به‌روزرسانی شد. در دوره کرونا هر روز مشکلات خودش را داشت و سخت‌ترین دوران آموزشی را تحمل کردیم؛ اما آنچه برای خود و همکاران دانشگاه مهم بود تحصیل دانشجو در شرایط مناسب روانی است که به لطف پروردگار به‌خوبی پیش رفت.

انتهای پیام/
  https://www.asrehamoon.ir/vdcfecdycw6djxa.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما