ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> تشریح جزییات درگیری ماموران انتظامی ایرانشهر با قاچاقچیان مسلح | عصر هامون
تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۴
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر درگیری عصر امروز ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر را تشریح کرد.
تشریح جزییات درگیری ماموران انتظامی ایرانشهر با قاچاقچیان مسلح
به گزارش عصرهامون، حسن کیخا بیان کرد: ساعت ۱۴ عصر امروز ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در پی کنترل محور های مواصلاتی و برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ در محور ایرانشهر به خاش به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ فاقد پلاک مشکوک و برای بررسی به او دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده و سرنشین خودرو که مسلح نیز بودند به محض مشاهده ماموران بدون توجه به اخطار و ایست پلیس به سمت آنان تیر اندازی که در مقابل تکاوران انتظامی ضمن ادامه مقابله به مثل، تعقیب و مراقبت متوالی خودروی مورد نظر، جانب احتیاط را برای جلوگیری از وارد شدن هرگونه صدمه به مردم در حوالی منطقه درگیری و حومه ورودی شهر مد نظر قرار می دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر ادامه داد: تعقیب و گریز برای متوقف کردن خودرو مسلح که از دودزا نیز استفاده می کرد ادامه داشت تا اینکه با توجه به صعب العبور بودن محور و همچنین جلوگیری از وارد شدن هرگونه صدمه به مردم منطقه و نبود دید کافی، سرنشینان مسلح خودرو از محل متواری می‌شوند.

کیخا با بیان اینکه تلاش تا لحظه دستگیری افراد مسلح شناسایی شده همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: در این عملیات خودروی ماموران انتظامی با برخورد به شی ثابت( تیر چراغ برق ) دچار سانحه گردید که سه نفر از ماموران مصدوم و به بیمارستان منتقل که در حال حاضر وضعیت عمومی آن مطلوب است.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcbfwb8frhbasp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما