ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> ورزشکاران ووشوی سیستان و بلوچستان عازم اندونزی می شوند | عصر هامون
تاریخ انتشار :شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۰
رییس هیت ووشوی سیستان و بلوچستان گفت: یکی از ارکان اصلی کشور در ووشو سیستان و بلوچستان می باشد که هر ساله مدال های زیادی در بخش نوحوانان، جوانان و بزرگسالان کسب می کند .
ورزشکاران ووشوی سیستان و بلوچستان عازم اندونزی می شوند
عباس شیبک در گفتگو باعصرهامون گفت: امیدوارم تیم ووشوی سیستان و بلوچستان در انتخابی تیم ملی جوانان و نوجوانان ایران که در تیرماه برگزار می شود خوش بدرخشد.

وی افزود: برنامه ریزی شده است تا بتوانیم از ورزشکاران ووشوی این استان که دارای بار فنی بالایی هستند جهت اعزام به مسابقات جوانان و نوجوانان اندونزی استفاده کنم. 

 این قهرمان ووشوی ایران ، همچنین از انتخاب مجدد خود به عنوان مربی تیم ملی جوانان و نوجوانان ایران برای شرکت در مسابقات جهانی که اواخر آذر ماه سال‌جاری در اندونزی برگزار می شود خبر داد و افزود: این افتخار برای دومین بار است که نصیب بنده می شود.

عباس شیبک با اشاره به اینکه ایران اسلامی در ووشو یکی از قدرتهای جهان است گفت : در سال ۲۰۱۹ ووشوی سریلانکا جهت مربیگری این تیم برای شرکت در مسابقات کشورهای جنوب آسیا از مربیان ایرانی دعوت که قرعه به نام بنده انتخاب شد.

وی ادامه داد: کشور سری لانکا در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ مربیگری ووشو سری لانکا یک مربی چینی بر عهده داشت که از عملکرد این مربی ناراضی بودند.

شیبک افزود: این تیم در آن زمان در مسابقات کشوری جنوب آسیا توانست برای اولین بار مقام دوم تیمی در بخش ساندا و مقام اول تالو را کسب کند.

این قهرمان ووشوی ایران افزود: در دوره های قبلی این تیم توانسته بود فقط ۵ مدال، یک نقره و ۴ برنز را کسب کند، که در این مسابقات تعداد مدال های این تیم را به ۱۴ مدال افزایش دادیم.

شیبک ادامه داد: همچنین در وزن ۶۰ کیلوگرم در رشته ساندا هم مدال طلا را برای این کشور کسب کردیم.

وی افزود: سال گذشته ۲۰۲۱ با اشاره به موفقیت های دوره قبل مجدد این کشور از من به عنوان مربی تیم ملی ووشوی این کشور جهت شرکت در بازیهایی هانگژو که قرار بود ۲۰۲۲ در شهر هانگژو چین برگزار دعوت کرد.

عضو فنی تیم ووشوی فدراسیون جهوری اسلامی ادامه داد: در مدت پنج ماه اردوهای اماده سازی این تیم را برگزار و برای اولین بار یک نظم خاص به تمرینات این تیم دادیم ،که متاسفانه به دلیل شیوع کرونا در چین این مسابقات لغو و تاریخ مجدد این بازیها را یک سال آینده اعلام کردند.

 شیبک تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم این تیم را که تا کنون در این مسابقات آسیایی هیچ مدالی در ووشو کسب نکرده است را صاحب مدال کنیم.

وی افزود: در سال آینده میلادی مسابقه قهرمانی بزرگسالان جهان که در تگزاس آمریکا برگزار می شود ، امیدواریم قبل از بازیهای آسیایی تیم بزرگسالان سری لانکا را بتوانیم در این مسابقات شرکت دهیم.

شیبک با بیان اینکه, تیم ملی سری لانکا را در آینده نزدیک در یک اردوی یک ماهه به ایران دعوت خواهم کرد افزود: در صورت تامین امکانات امیدوارم این اردو را بتوانیم در شهر زاهدان برگزار کنیم.

عباس شیبک مربی تیم ملی جوانان و نوجوان ایران در سال ۹۷ در کشور برونئی، مربی تیم ووشوی عراق در سال ۹۷، مربی تیم ملی دانشجویان ایران که مقام اول مسابقات جهانی قهرمانی آسیا در ماکائو را کسب کردند را از افتخارات برجسته در کارنامه ورزشی خود عنوان کرد.

وی همچنین در حال حاضر عضو کمیته فنی تیم ووشوی جمهوری اسلامی ایران، رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون ووشو، رییس کمیته فرهنگی انجمن کوراش ایران و همچنین رییس هیت ووشوی سیستان و بلوچستان می باشد.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcfxcdy1w6djva.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما